اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

تحریم‌ها با اتکا به خودباوری خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با اعتماد به نفس و اتکا به خودباوری تحریم‌ها را خنثی می‌کنیم.

تحریم‌ها با اتکا به خودباوری خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی صبح امروز در جلسه معارفه فرماندار شهرستان گنبدکاووس با یادآوری هفته بصیرت و ولایت، اظهار داشت: بصیرت یک هدیه ربانی است و خدا بصیرت را ارزانی داشت که اگر از این نعمت بهره ببری سود می‌بری و اگر بهره نبری ضرر می‌کنی.

وی تصریح کرد: از آن جایی که عمر شرافت دارد، اگر کسی از عمر بصیرانه برخوردار نشود خسارت خواهد دید و امروز که در نظام دینی تحت ولایت هستیم رسالت این است که از آموزهای دین بهره‌مند شویم زیرا از همین مسیر محاسبه می‌شویم.

غزه با توانمندی ملت ایران بر دشمنان صهیونیسم غالب شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ملتی مقتدر می‌ماند که در مقابل بیگانگان مقاومت کنند زیرا امروز تحریم‌ها باعث شد که به خود بیاییم و توانمندی گرفتن پهبادها و مقاومت غزه در جنگ هشت روزه بر ضد رژیم صهیونیستی نشان توانمندی ایران است و غزه با توانمندی ملت ایران بر دشمنان صهیونیسم غالب شد.

جمشیدی همچنین خاطرنشان کرد: مفاهیم بصیرت، فتنه و حماسه یادمان نرود، توطئه دشمن همه‌جانبه است و دشمن با همه بی‌دینی منسجم است و ما با همه دین باید برای مقابله با دشمن منسجم باشیم.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) تاکید کرد: امام (ره) پنج بار قبل از انقلاب و 102 بار بعد از انقلاب درباره فتنه هشدار داده است.

فتنه‌گران با آمریکا در ارتباط هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه براساس فرمایشات امام (ره) بصیرت جواب همه فتنه‌هاست و انسان بابصیرت فریب شایعات را نمی‌خورد عنوان کرد: هر کجا فتنه ایجاد می‌شود و فتنه‌گری می‌کنند فتنه‌گران ایجاد اختلاف می‌کنند و با آمریکا در ارتباط هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: با بصیرت به دشمنان خیره شوید و آنها را آرام نگذارید حضور در صحنه با آرامش و با تمام قوا لازم است.

امروز کشورهای منطقه بدون ایران مقتدر نمی‌توانند تصمیم بگیرند

جمشیدی افزود: امروز کشورهای منطقه بدون ایران نمی‌توانند تصمیم بگیرند و اینها همه نتیجه عزت و اقتدار ایران است زمانی بود که کسانی مثل مهاجرانی که حالا نوکر عربستان است می‌گفتند برویم با آمریکا هم‌پیمان شویم و او پیش‌بینی می‌کرد که شش سال بعد افغانستان مانند ژاپن می‌شود و عده‌ای با گفتن اینکه صدام خالدبن‌ولید هست کمکش کنیم به فتنه‌گری پرداختند یک مقدار تحلیل و ارزیابی لازم است که بدانیم هر کجا آمریکا وارد شده چیزی جز ضرر و زیان نصیب مردم آن کشورها نشده است.

وی ادامه داد: شما دیدید هر جا فتنه‌ای به وجود آمد آمریکا، انگلیس، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها از فتنه‌گران دفاع کردند و نتیجه این شد که ملت عظیم ما آن چنان عظمتی از خود در 9 دی نشان دادند که مردم جهان نظاره‌گر آن بودند.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول