اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پیشوا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 8 اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: این فرماندهی با هدف تأمین آسایش و امنیت عمومی و فردی شهروندان و به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز طی 4 روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با بسیج کلیه نیروها و امکانات در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآورد.

محمد آدینه‌وند، دستگیری 8 اراذل و اوباش سابقه‌دار، 6 سارق و 8 توزیع کننده و معتاد را از عمده دستاوردهای اجرای این طرح برشمرد و افزود: توقیف 75 دستگاه موتورسیکلت و 25 دستگاه خودرو فاقد مدارک و جمع‌آوری تعدادی تجهیزات ماهواره‌ای را از دیگر دستاوردهای اجرای طرح مذکور دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان با اشاره به رضایت‌مندی مردم از پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری اراذل و اوباش از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه عمل مجرمانه مراتب را بلافاصله به سامانه 110 اطلاع داده و نیروهای انتظامی را در راه رسیدن به امنیت مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول