اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

ثبت احوال در اخذ تصمیمات امنیتی نقش تأثیرگذاری دارد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: ثبت احوال در تصمیم‌سازی‌های به موقع خصوصاً در هنگام اخذ تصمیمات امنیتی نقش تأثیرگذاری دارد.

ثبت احوال در اخذ تصمیمات امنیتی نقش تأثیرگذاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، احمد عجم در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران اداره‌کل ثبت احوال استان قزوین با بیان اینکه ثبت به موقع و درست وقایع حیاتی و همچنین تعیین اسناد هویتی در اخذ تصمیمات بسیار مهم است، اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند همواره با روش‌های مختلف همچون نفوذ برخی عناصر به کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

وی ادامه داد: وجود اطلاعات دقیق و درست مانع از بروز برخی از مسایل و مشکلات اینچنینی در کشور می‌شود.

استاندار قزوین با تأکید بر اینکه انتظار می‌رود عدم ثبت وقایع حیاتی به صفر برسد، اظهار امیدواری کرد که با ایجاد و صدور کارت ملی هوشمند و تقویت آن این امر محقق شود.

عجم خدمات صورت گرفته توسط ثبت احوال را ارزشمند توصیف کرد و افزود: خدمات صورت گرفته توسط ثبت احوال بسیار حایز اهمیت است، اما کمتر بازگو می‌شود.

وی بر اطلاع‌رسانی از خدمات صورت گرفته توسط ثبت احوال و پرداختن بیشتر رسانه‌ها به این خدمات تأکید کرد و ابراز داشت: اقدامات صورت گرفته در ثبت احوال کلیدی و مهم است که باید بیشتر از قبل بازگو شود.

انتهای پیام/2667/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول