اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های قزوین:

فعالیت‌های تربیتی در زندان استمرار داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های قزوین گفت: باید فعالیت‌های تربیتی و اصلاحی همواره با جدیت استمرار داشته باشد.

فعالیت‌های تربیتی در زندان استمرار داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های قزوین حمیدرضا فراست‌طلب در دیدار با مسؤلان فرهنگی زندان‌های استان قزوین اظهار داشت: برای اینکه جایگاه فرهنگی در زندان تثبیت شود، باید سطح کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های این حوزه افزایش داشته باشد.

وی به خط مشی‌های فرهنگی در زندان‌ها اشاره کرد و افزود: حرکت خارج از مسیری که در برنامه‌های سازمانی مشخص شده، نه تنها حاصلی نخواهد داشت بلکه اثربخشی سایر فعالیت‌های تربیتی را خنثی می‌سازد.

فراست‌طلب تصریح کرد: مهم‌ترین خروجی برنامه‌های فرهنگی ماندگاری آن در روح و روان مددجویان است و آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد و اگر بر میزان برنامه‌های فرهنگی افزوده شود، یقیناً اثرگذاری قابل توجهی در تغییر رفتار و کردار زندانیان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل زندان‌های قزوین ضمن ارزیابی مثبت از فعالیت‌های فرهنگی زندان‌های استان گفت: رویکرد اصلی در سطح زندان‌ها این است که با فعالیت‌های مفید و مؤثر فرهنگی و ارشادی نسبت به تربیت زندانیان اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.

وی نوع دیدگاه و انگیزه کارکنان را در تغییر نگرش و شخصیت مددجویان بسیار مؤثر عنوان کرد و یادآور شد: باید فعالیت‌های تربیتی و اصلاحی همواره با جدیت استمرار داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های قزوین در پایان این نشست استفاده بهینه از امکانات، تسهیلات و ظرفیت‌های موجود با عنایت به سیاست‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی در سطح کشور را از مسئولان و کارکنان خواستار شد.

انتهای پیام/2667/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول