اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

تغییر رویکردهای حمایتی از خانواده زندانیان/کمیته امداد رتبه اول اشتغالزایی

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: با توجه به تجارب و حضور بنده در کارگروه اشتغال استان قم و دیگر استان‌ها، باید گفت کمیته امداد امام خمینی توانسته رتبه اول در اشتغالزایی را به دست آورد.

تغییر رویکردهای حمایتی از خانواده زندانیان/کمیته امداد رتبه اول اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در نخستین نشست بررسی راهکار‌های نوین خدمات‌رسانی ویژه به خانواده‌های زندانیان که در دادسرای عمومی و انقلاب قم برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که انجمن حمایت از زندانیان را به سمت ارائه راهکار نوین سوق داده، نوع حمایت از خانواده‌ها است و این نگرش بسیار تاثیرگذار است و مسیر را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: حمایت و نگهداری از خانواده زندانیان هرچند نگرش خوبی است اما این اقدام یک نگاه معمولی است.

کاری کنیم که خانواده‌ها از هر جرمی در امان باشند

فرماندار قم تصریح کرد: این نگرش حداقل آن چیزی است که می‌توان از انجمن حمایت از زندانیان انتظار داشت اما آن چیزی که سبب شد این جلسه تشکیل شود، این است که در هر صورت باور داشته باشیم که خانواده فرد دربند را برای همیشه از این سرپرست بد که دچارش شده و گرفتارش هست، در امان نگاه داریم.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر اگر سرپرست این خانواده مسیر خلافی را طراحی و ریل‌گذاری کرده و این مسیر را طی کرده باید این مسیر را برای همیشه برای این خانواده مسدود کنیم.

زارعی‌کوشا اظهار داشت: نوع حمایت باید به گونه‌ای باشد که اگر این سرپرست روزی برگشت و خواست به این مسیر ادامه دهد، آن خانواده به سطحی رسیده باشد که بتواند خود را اداره کند و نیازی به چنین سرپرستی نداشته باشد.

فرماندار قم با اشاره به تجارب ارزنده برخی دستگاه‌ها و نوع فعالیت آنها، به کمیته امداد امام خمینی به عنوان نمونه اشاره کرد و افزود: از وقتی هدف‌گذاری به این سمت رفت که به جای حمایت و تامین معاش خانوارها، سعی کنیم آنها را به سمت ایجاد اشتغال و خودکفا شدن سوق دهیم، کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی با این نگرش توانسته رتبه اول اشتغالزایی در کشور را به‌دست آورد.

انتهای پیام/2258/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول