اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

ثبت احوال در کشور جایگاه برجسته‌ای دارد‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین به نقش مهم سازمان ثبت احوال در کشور اشاره کرد و گفت: امروز سازمان ثبت احوال در کشور ما از جایگاه برجسته و ویژه‌ای برخوردار است و باید کارکنان این سازمان بیش از همه تلاش کنند.

ثبت احوال در کشور جایگاه برجسته‌ای دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین به مناسبت هفته ثبت احوال در دیدار با جمعی از کارکنان این سازمان با بیان اینکه سازمان ثبت احوال از سازمان‌های مهم و با اهمیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال در صدور شناسنامه‌ها و کارت ملی و اسناد هویتی اشخاص نقش با اهمیتی داشته و با صدور این اسناد به بسیاری از افراد اجازه سوء استفاده نداده است.

وی به صدور شناسنامه‌های با امنیت بالا برای مردم اشاره و عنوان کرد: صدور همین شناسنامه‌ها موجب بالا رفتن امنیت برای صاحب شناسنامه شده و جعل اسناد بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین به رضایت‌مندی مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این سازمان در رابطه با رضایت‌مندی مردم و مراجعات بسیار قابل قبول بوده و حتی توانسته در کل کشور رتبه خوبی را کسب کند که جای قدردانی است.

باریک‌بین خدمت‌رسانی به مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت دانست و بیان داشت: چه خوب است که شما مسئولان در ادارات بتوانید خدمت بدون منت را به این ملت بصیر داشته باشید که در نزد خداوند اجر فراوانی خواهد داشت.

وی به فرا رسیدن روز بصیرت و حماسه ماندگار 9 دی در کشور اشاره کرد و افزود: این ملت بصیر و هوشیار توانستند در روز 9 دی حماسه‌ای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و با حضور با بصیرت خود نقشه‌هایی که فتنه گران کشیده بودند را نقش بر آب کنند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: این ملت همیشه در صحنه چه قبل از انقلاب که گوش به فرمان امام راحل (ره) بودند و چه اکنون همیشه هوشیار و بیدار بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی  هستند.

باریک‌بین به اهمیت برگزاری نماز جماعت و تفسیر قرآن اشاره و بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام دو مسئله مهم را در بین امت اسلام به یادگار گذاشت که باید اقامه نماز و همچنین کتاب آسمانی قرآن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی به پیشرفت‌های این کشور در تمام عرصه‌ها اشاره و تصریح کرد: کشور ما امروز از تمام جهات به پیشرفت‌های خوبی به خصوص در صنعت و علم دست پیدا کرده است که باید از همین علم و صنعت در کار خود بهره ببریم.

انتهای پیام/77001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول