اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه تاکید کرد

ترویج گفتمان و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه ترویج گفتمان و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را تنها راه علاج دردها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

ترویج گفتمان و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران این شهرستان با بیان این مطلب گفت: هرکس در این راستا کوتاهی کند به خون شهدا، آرمان‌های انقلاب و ملت ایران خیانت کرده است.

وی با تاکید بر استفاده از فکر و نظرات سازنده ایثارگران در اداره امور شهرستان تصریح کرد: ایثارگران بازوان فکری، معنوی و نظری برای مدیران محسوب می‌شوند که باید از ظرفیت و توان آنان در تمامی امور به ویژه مدیریت امور شهری استفاده کرد.

فرماندار قروه همچنین مهم‌ترین و بزرگترین رسالت همگان را زنده نگه داشتن یادشهدا و تدوام راه روشنگر این عزیزان برشمرد و افزود: شهرستان قروه به لحاظ برخورداری از جمعیت ایثارگر و تقدیم شهدا، سهم ویژه‌ای را در کردستان داراست.

وی بر حضور موثر ایثارگران در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی خاطرنشان کرد: این حضور امروز در عرصه اقتصادی باید ملموس‌تر از همیشه باشد چرا که ایثارگران می‌توانند نقش اصلی را در این زمینه و در امتداد نگرش مقام معظم رهبری با مدیریت مدبرانه خود ایفا کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قروه نیز در این نشست با بیان اینکه هم اکنون 5 نفر به عنوان اعضای اصلی شورای مشورتی ایثارگران قروه هستند گفت: 60 نفر نیز در معتمدین معین این شهرستان عضویت دارند.

به گفته ذوالفقار عبدی، مهم‌ترین اهداف گروه‌های ایثارگری، بهره‌گیری از ظرفیت ایثارگران در توسعه ملی و منطقه‌ای، توسعه فرهنگ دینی، ارزش‌های انقلابی، فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقاء جایگاه ایثارگران در جامعه است.

وی در پایان افزود: تلاش بر این است که از ظرفیت این قشر فداکار در تمامی عرصه‌های ملی و دینی استفاده شود.

انتهای پیام/79009/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول