اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خبر داد

شناسایی و توقیف 22 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: مأموران آگاهی استان بوشهر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد 22 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف کردند.

شناسایی و توقیف 22 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین بارونی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده بیش از 10 میلیارد و 425 میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین کشفیات در شهرستان‎های عسلویه، جم و دیلم بوده است.

بارونی اجرای چنین طرح‎هایی را در برقراری امنیت اجتماعی بسیار مهم و لازم دانست و افزود: پلیس بوشهر در راستای اجرای این طرح، تعداد پنج قبضه اسلحه شکاری و چهار قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط کرد.

وی از کشف تعداد 144 دستگاه تجهیزات ماهواره‎ای در سطح استان خبر داد و یادآور شد: پلیس شهرستان دیلم در حاشیه اجرای این طرح هفت انبار نگهداری سوخت قاچاق را شناسایی و مقدار 6 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: خودروهای توقیف شده قصد انتقال کالای قاچاق را به استان‎های فارس، اصفهان و اهواز داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر نیز از شناسایی و دستگیری 13 نفر توزیع کننده موادمخدر در سطح شهرستان بوشهر خبر داد.

فرج شجاعی گفت: پلیس کلانتری‎ها و پاسگاه‎های حوزه بوشهر با همکاری یگان امداد در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، 13 نفر توزیع‌کننده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی چند عملیات جداگانه 12 منزل را مورد بازرسی قرار دادند.

شجاعی تصریح کرد: پلیس در این عملیات‎ها مقدار یک کیلو و 663 گرم موادمخدر به همراه تعدادی آلات و ادوات استعمال موادمخدر کشف و ضبط کرد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، تعداد یک قبضه اسلحه ، 19 تیر جنگی، یک تیغه خشاب کلت کمری و تعدادی تجهیزات ماهواره کشف و ضبط کردند.

وی یادآور شد: همچنین با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان بوشهر دو نفر سارق سیم‎های برق، قبل از انجام هرگونه سرقتی شناسایی و اسیر قانون شدند.

شجاعی بیان کرد: مأموران کلانتری 13 بوشهر در راستای برقراری امنیت اجتماعی حین گشت‎زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شدند و هر دو متهم دستگیر و در بازجویی‎های انجام شده توسط پلیس مشخص شد، قصد سرقت شاخه‎های فلزی و سیم برق داخل اتاقک اداره برق را داشتند.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول