اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

انجام بیش از 17 هزار بازرسی در بازار ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 17 هزار و 886 مورد بازرسی در 9 ماهه سال‌جاری در ملایر خبر داد.

انجام بیش از 17 هزار بازرسی در بازار ملایر

داریوش صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به انجام بازرسی‌ها توسط تیم بازرسی این اداره در ملایر پرداخت و اظهار داشت: تیم‌های بازرسی به صورت روزانه از مراکز عرضه اقلام مورد نیاز مردم، فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها بازدید داشته و موارد تخلف را ضبط می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی برخی افراد سودجو مبادرت به گرانفروشی می‌کنند، گفت: روزانه به طور میانگین بین 60 تا 65 مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره از سطح بازار انجام می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر ادامه داد: گشت‌های مشترک نیز با همکاری، شبکه بهداشت و درمان، اداره دامپزشکی، تعزیرات، شرکت نفت و پرسی‌گاز در طول سال در حال انجام است که تعداد آن‌ها در طول سال‌جاری 122 مورد بوده است.

وی از انجام 17 هزار و 886 مورد بازرسی توسط اکیپ‌های بازرسی این اداره در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها از مراکز و اماکن مختلف در سطح شهرستان انجام گرفته است.

صفاری تعداد کل واحدهای متخلف را در طول این مدت را 2 هزار و 244 واحد عنوان کرد و گفت: تعداد تخلفات صورت گرفته از این تعداد واحد متخلف، 2 هزار و 785 مورد بوده است.

وی موارد تخلف را شامل، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، تقلب، فروش اجباری و سایر موارد برشمرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته را در طی امسال بیش از 580 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بیشتر تخلفات در آذر ماه مربوط به شب یلدا و تخلف در فروش میوه، آجیل، شکلات، شیرینی و... بوده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان ‌کرد: مردم می‌توانند همه موارد تخلف را به واحد بازرسی این اداره اطلاع و یا با تلفن 124 تماس بگیرند.

انتهای پیام/89013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول