اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی کمیته امداد همدان:

جشن‌های دهه فجر مردمی باشد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران مردمی بود باید جشن‌های دهه فجر نیز مردمی باشد و از دولتی شدن این جشن‌ها پرهیز شود.

جشن‌های دهه فجر مردمی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بنیامین یاری ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر متناسب با نامگذاری ایام باشد، اظهار داشت: از خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها استفاده شود و گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی به صورت بروشور، بولتن و نشریه در قالب کمیته همیاری ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر توزیع کالاهای اساسی به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد انجام می‌شود، ادامه داد: درمانگاه امام خمینی همدان در روز 22 بهمن در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت رایگان خدمات خود را ارائه می‌کند.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان همدان افزود: در دهه فجر دلجویی از 100 خانواده مددجو، اجرای مرحله سوم تقدیم جهیزیه در سال جاری به نوعروسان و تجلیل از کارآفرینان نمونه در سطح استان با توجه به اینکه استان همدان در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان رتبه نخست کشور را دارد انجام می‌شود.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری همایش خیرین و نیکوکاران و حامیان ایتام و جشن افتتاحیه و اختتامیه دوره‌های آموزشی در مراکز آموزشی خودکفایی کمیته امداد برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست یاری مسئول اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی همدان با اشاره به برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر گفت: عطرافشانی گلزار شهدا در تمام شهرستان‌ها، دیدار اعضای کانون پیروان ولایت با خانواده شهدا و امامان جمعه از اهم برنامه‌های دهه فجر است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در دهه فجر مسابقه مقاله سبک زندگی برگزار می‌شود افزود: مراسم جشن انقلاب خوابگاه دانش‌آموزی گل‌تپه، توزیع نشریه داخلی علمداران بصیرت و کوهپیمایی بسیجیان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2499/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول