اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار خبر داد

فعالیت 7 سالن ورزشی در رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار از فعالیت هفت سالن ورزشی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 7 سالن ورزشی در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، هاشم اسماعیلی در جمع روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان با اشاره به وضعیت مصوبات ورزشی رودبار، اظهار کرد: سالن ورزشی توتکابن از پروژه‌های مصوب سفر دور نخست رئیس جمهور به گیلان است که در سال 86 کلنگ‌زنی شد و تا پایان سال 90 مبلغ 350 میلیون تومان برای احداث آن اختصاص یافت.

وی افزود: سال ورزشی علی‌آباد رودبار نیز از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به گیلان است که در سال 90 کلنگ‌زنی آن صورت گرفت و حدود 318 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

این مسئول، احداث سالن ورزشی در توتکابن را از نیازهای این بخش عنوان کرد و گفت: بخش رحمت‌آباد و بلوکات از دارا بودن چنین فضایی بی‌بهره بود که این سالن ورزشی احداث شد و در رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی موثر است.

وی ادامه داد: اکنون 7 سالن ورزشی در شهرهای رودبار در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند که با افتتاح دو سالن توتکابن و علی‌آباد به 9 سالن افزایش می‌یابد.

اسماعیلی به روند احداث ورزشگاه سالن 5 هزار نفره رستم‌آباد اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم رودبار در مجلس اعتباری برای آغاز به‌کار پروژه اخذ و پیمانکار طرح انتخاب شد و به‌زودی مراحل ساخت پروژه آغاز می‌شود.

وی، تصریح کرد: در سال جاری با توجه به وضعیت اعتبارات و بودجه، شرمنده بسیاری از روستاهای شهرستان هستیم اما هیئت‌های ورزشی باید برای حفظ روحیه نشاط در بین ورزشکاران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، از بیمه 3 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده در رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: دریافت کارت بیمه ورزشی در قبال پرداخت هزینه بیمه ضروری است که خانواده‌های ورزشکاران باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

وی، یادآور شد: ورزشکاران روستایی برای بیمه ورزشی روستایی 3 هزار تومان و ورزشکاران شهری برای دریافت کارت بیمه شهری باید 6 هزار تومان پرداخت کنند.

انتهای پیام/84001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول