اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

اعتراف به 23 فقره سرقت از مشتریان بانک‌ها/ انهدام باند حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای داخل خودرو که با کمین در مقابل بانک‌ها وجه نقد مشتریان را سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: این متهمان به 23 فقره سرقت در سطح کشور اعتراف کردند.

اعتراف به 23 فقره سرقت از مشتریان بانک‌ها/ انهدام باند حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعضای این باند با کمین مقابل بانک‌های افرادی را که وجه نقد را از بانک اخذ می‌کردند، تحت تعقیب قرار داده و در فرصت مناسب و زمانی که فرد خودرو را رها می‌کرد سرقت می‌کردند.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری اعضای این باند زمانی آغاز شد که فردی با حضور در اداره آگاهی شهرستان خدابنده از سرقت وجوه نقد از داخل خودروی خود اعلام شکایت کرد.

وی به ماموران گفت: وقتی وجوه نقد را از بانک گرفتم سوار خودرو شده و به طرف منزل به راه افتادم اما در در بین راه برای خرید چند لحظه توقف کرده و خودرو را در جای که وجوه نقد در داخل آن بود رها کردم بعد از چند لحظه که به طرف خودرو برگشتم متوجه شدم وجوه نقد از داخل خودرو به سرقت رفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه گزارشات مشابه دیگری نیز به پلیس آگاهی شهرستان خدابنده واصل شده بود گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی تاکید کرد: از آنجا که سارقان طعمه‌های خود را از مشتریان بانک‌ها انتخاب می‌کردند پلیس با کنترل ویژه‌ و برنامه‌ریزی منسجم موفق شد متهمان را شناسایی کند.

جعفری تصریح کرد: متهمان برای اینکه قابل شناسایی نباشند پلاک خودرو را باز کرده و در صدد اجرای نقشه مجرمانه خود بودند که با مشاهده خودرو گشت پلیس بر سرعت خودرو افزوده و متواری می‌شوند.

وی اظهار داشت: مشخصات متهمان به واحدهای گشتی سطح شهر اعلام و ماموران موفق شدند با شلیک تیر هوایی و تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه دو عضو دیگر این گروه که موفق به فرار شده بودند شناسایی و دستگیر شدند گفت: متهمان سابقه‌دار و دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهمان سه میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهمان در مجموع به 23 فقره سرقت در شهرهای زنجان، خدابنده، همدان و ... اعتراف که موضوع در حال رسیدگی است.

جعفری در پایان به مردم توصیه کرد: به منظور پیشگیری از سرقت داخل خودرو موارد امنیتی را رعایت و از قرار دادن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل خودرو خوداری کنند.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول