اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال بانوان کشور:

پیروزی بانوان هندبالیست کردستانی مقابل نفت و گاز گچساران

خبرگزاری فارس: تیم هندبال بانوان شهید شکوهی سنندج در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور موفق به شکست تیم هندبال نفت و گاز گچساران شد.

پیروزی بانوان هندبالیست کردستانی مقابل نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، تیم هندبال بانوان شهید شکوهی سنندج ظهر امروز در جریان مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور با نتیجه 28 بر 27 توانست میزبان خود تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهد.

زانیار دلیری مسئول روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل باشگاه شهید شکوهی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیم بانوان این باشگاه با بهره‌مندی از ورزشکاران جوان بومی خویش  تاکنون توانسته ‌است بسیاری از تیم‌های پر مهره کشور را شکست دهد و در حال حاضر با کسب هشت امتیاز در رده دوم لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد.

وی افزود: این تیم تاکنون یک شکست در کارنامه خود داشته و آن هم با اختلاف یک امتیاز در برابر تیم بیمه رازی تهران بوده و امید است با روند رو به رشد عملکرد بازیکنانش بتواند رده نخست را نیز از تیم بیمه رازی تهران باز پس گیرد.

دلیری خاطرنشان کرد: در بازی پایانی دور رفت لیگ برتر بانوان نیز هفته آینده تیم شهید شکوهی سنندج با تیم قدرتمند ثامن‌الحجج سبزوار روبرو خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل باشگاه شهید شکوهی سنندج اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه شهید شاهرخ شکوهی سنندج با مدیریت پهلوان عبدالله عزیزی تنها باشگاه ورزشی استان بوده که از تیم‌های ورزشی بانوان در لیگ‌های برتر حمایت مالی کرده و علاوه بر تیم هندبال بانوان تیم‌های مختلفی همچون کبدی و کاراته بانوان نیز از حمایت‌های مالی این باشگاه بهره‌مند بوده و در لیگ‌های کشوری به رقابت می‌پردازند.

دلیری در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در رده‌های مختلف سنی، کشتی پهلوانی و تیم ورزش‌های زورخانه‌ای نیز از دیگر رشته‌ها و تیم‌های ورزشی این باشگاه در حوزه ورزش آقایان بوده و در ایام مختلف سال نیز زیر نظر مربیان مجرب استانی در این باشگاه فرهنگی ورزشی به علاقه‌مندان در رده‌های سنی مختلف خدمات ارائه‌ می‌شود.

انتهای پیام/79006/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول