اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار هفته هشتم لیگ دسته یک هندبال

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج به دیدار کرمانشاه می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل شامگاه امروز در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه به دیدار هیئت هندبال کرمانشاه می‌رود.

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج به دیدار کرمانشاه می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شامگاه امروز جمعه تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته هشتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه به دیدار هیئت هندبال کرمانشاه می‌رود.

سومین بازی دور رفت بین این دو تیم که به میزبانی آمل برگزار شد به صورت نیمه‌تمام باقی ماند، زیرا سرمربی تیم هندبال کرمانشاه به علت اعتراض به داوران بازی تیم خود را در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) بیرون کشید و از حاشیه‌های این دیدار می‌توان به درگیری کرمانشاهی‌ها با هندبالیست‌های آمل اشاره کرد.

از سوی کمیته انضباطی نیز نتیجه این دیدار علاوه بر جرایم متعدد با نتیجه 10 بر صفر به سود آمل اعلام شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال که پنجشنبه گذشته انجام شد ثامن‌الحجج آمل در دیداری نفس‌گیر در خانه برابر تیم مدعی مس فلاورجان اصفهان مغلوب شد.

نماینده استان اصفهان در این دیدار توانست با شش گل اختلاف در پایان با نتیجه 24 بر 18 پیروز میدان لقب گیرد.

شاگردان جوان و بومی حسن حاجی سرمربی ثامن‌الحجج با توجه به اینکه تمام توان خود را برای کسب امتیاز کامل به کار گرفته بودند، ولی از راهیابی به مرحله حذفی این رقابت‌ها و صعود به لیگ برتر جا ماندند.

مس فلاورجان با این پیروزی خود مقابل آمل جایگاه خود را در رتبه دوم جدول گروه نخست این رقابت‌ها مستحکم کرد و با پنج امتیاز اختلاف صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها مسجل کرد.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان هم‌گروه است.

انتهای پیام/86012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول