اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان:

ایجاد اختلاف در کشور از اهداف دشمنان است/ ایران جزو کشورهای برتر علمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: ایجاد اختلاف در داخل کشور از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

ایجاد اختلاف در کشور از اهداف دشمنان است/ ایران جزو کشورهای برتر علمی

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تبیین علل ایجاد انقلاب اسلامی و تداوم آن در ایام دهه فجر سال‌جاری توسط صدا و سیمای استان زنجان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازنمایی اثرات و برکات و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌‌‌های مختلف معنوی و مادی نیز از محورهای برنامه‌ریزی صدا و سیمای استان زنجان در دهه فجر محسوب می‌شود، تصریح کرد: تشریح وضعیت فعلی جهان اسلام و موقعیت کشور، نقش ایران در بیداری اسلامی و تضعیف موقعیت استکبار جهانی از رویکردهای صدا و سیمای مرکز زنجان است.

*آشنا ساختن مردم با پیشرفت‌های کشور

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم باید با پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شوند، اضافه کرد: سه عنصر مهم محتوای دینی، رهبری امام راحل و حضور مردم در به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران و تداوم آن نقش بسیار مهمی داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای مختلف از انقلاب اسلامی ایران نشات می‌گیرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف صادر شده است.

*ایران جزو کشورهای برتر علمی منطقه است

صفری با تاکید بر اینکه ایران امروز از نظر علمی جزو برترین کشورهای منطقه به شمار می‌رود، یادآور شد: کشور از نظر علمی در سطح جهانی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید وحدت را در داخل کشور حفظ کنیم، ادامه داد: تبیین ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم نیز به عنوان مهم‌ترین محورهای انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد.

*مقایسه آماری شاخص‌های قبل از انقلاب و امروز

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه مقایسه آماری شاخص‌های قبل از انقلاب اسلامی با شاخص‌های امروز از رویکردهای صدا و سیما در پرداختن به برنامه‌های دهه فجر است، اضافه کرد: مباحث مختلفی در زمینه توسعه اقتصادی و زیرساختی استان زنجان نیز در قالب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73006/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول