اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

ظرفیت کاری آموزش و پرورش خراسان رضوی در حد انتظار نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: ظرفیت کاری آموزش و پرورش خراسان رضوی در حد انتظار نیست.

ظرفیت کاری آموزش و پرورش خراسان رضوی در حد انتظار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جلسه هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش،معاونان و اعضای شورای آموزش و پرورش و رؤسای ادارات ظهر امروز با امام جمعه مشهد برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه مشهد اظهار داشت: ظرفیت کاری آموزش و پرورش در حوزه اداره ،نواحی و مناطق خیلی بیشتر از آن چیزی است که در حد انتظار است.

علم الهدی افزود: هیچ نهادی به پای آموزش و پرورش نمی‌رسد ولی سطح نیاز گسترده‌تر از خدمات‌رسانی آموزش و پرورش است.

وی گفت: دیده شده که مربیان پیش دبستانی، اعتنای چندانی به مفاهیم قرآنی ندارند و برنامه‌های آنها بر پایه بعضی از حرکات ناشایست است که دانش‌آموزان کم سن و سال پایه‌ریزی می‌شوند.

در ادامه جلسه محمدتقی فخریان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به نخستین سالگرد تاسیس شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی و طرح بصیرت در آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت:باید در آستانه انتخابات با استفاده از رهنمودهای شخصیت‌های ممتازی چون آیت‌الله علم الهدی امام جمعه مشهد نهایت بهره را گرفت.

فخریان با اشاره به طرح آموزش خانواده پایدار در مدارس گفت: این طرح با همیاری استانداری خراسان رضوی در حال انجام است و با توجه به ایام دهه آخر صفر و حضور مشتاقان علی بن موسی‌الرضا (ع) 120 مدرسه در اطراف حرم مطهر رضوی برای اسکان زائران مشتاق تجهیز و آماده‌سازی شده است.

وی در ادامه به جذب مربیان قرآنی از اول مهر ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: از اول مهر ماه بسیاری از متخصصان قرآنی از شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شده‌اند تا در هزار مدرسه مفاهیم قرآنی را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

فخریان گفت: هیچکدام از معلمان و مدیران حق تبلیغ برای هیچ کاندیدایی را در انتخابات ندارند.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول