اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نمایندگی خلیفه‌گری ارامنه در ارومیه اعلام کرد

دسترسی به امنیت اجتماعی نیاز اساسی هر جامعه

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی خلیفه‌گری ارامنه در ارومیه گفت: دسترسی به امنیت اجتماعی یکی از نیازهای اساسی هر جامعه‌ای است.

دسترسی به امنیت اجتماعی نیاز اساسی هر جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، گاسپار تیکرانیان صبح امروز در جشن میلاد مسیح (ع)، اظهار داشت: آقایانی که مدعی حقوق بشر هستند باید به کشور ما سفر کرده و شهادت دهند که در زیر آفتاب جمهوری اسلامی پیروان همه ادیان و اقوام زندگی دلنشینی دارند.

وی ادامه داد: ما آزادی را در پرتو دین به دست آورده‌ایم به طوری که همه مردم در گوشه گوشه این کشور زندگی و فعالیت اجتماعی دارند چرا که ریشه‌های دینی در این کشور بسیار عمیق بوده، معنویت و ارزش‌های الهی در همه ابعاد زندگی اقشار مختلف جامعه به معنای واقعی متجلی است.

رئیس نمایندگی خلیفه‌گری ارامنه در ارومیه با بیان اینکه مردم در این کشور از رفاه برخوردار هستند، افزود: اغلب مردم به امکانات مورد نیاز برای یک زندگی سالم و مرفه دسترسی دارند بنابراین لازم است همه توده‌های مردم این نعمت‌ها و امکانات را قدردان بوده و بیشتر از گذشته برای دستیابی به خواسته‌های مختلف خود تلاش کنند.

تیکرانیان دسترسی به امنیت اجتماعی را یکی از نیازهای اساسی هر جامعه‌ای دانست و افزود: 34 سال قبل خداوند رهبری عالی‌قدر به نام امام خمینی (ره) و جوانان برومند را به این ملت ارزانی کرد تا دست در دست یکدیگر انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند به طوری که هم‌اکنون در سایه خون شهدا همه ما در این کشور به امنیت کامل رسیده‌ایم.

رئیس نمایندگی خلیفه‌گری ارامنه در ارومیه همدلی را یک نیاز دیگر همه مردم دانست و بیان داشت: در این کشور به ویژه ارومیه چندین ملت در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی مسالمت‌آمیزی را تجربه می‌کنند به طوری که در هیچ برگی از تاریخ نوشته نشده است در این سرزمین ملت‌کشی و حق‌کشی صورت گرفته است.

وی عمر طولانی و توأم با برکت را برای مقام معظم رهبری از خداوند مسئلت کرد و اظهار داشت: با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری ملت ایران در همه زمینه‌ها به اوج افتخار نائل می‌آیند.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول