اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

جوانان ایرانی قادر به تأمین امنیت در همه عرصه‌های جغرافیایی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: جوانان برومند ایران اسلامی امروز از چنان قدرتی برخوردارند که می‌توانند امنیت را در همه عرصه‌های جغرافیایی کشور تأمین کنند.

جوانان ایرانی قادر به تأمین امنیت در همه عرصه‌های جغرافیایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز در خطبه‌های پر صلابت نماز جمعه در جمع مردم ولایی چابهار در مسجد امام حسین (ع) اظهار داشت: چنانچه امروز نحوه حکومت‌داری در جهان اسلام همچون پیامبر گرامی اسلام اداره می‌شد، امروز در کشورهای اسلامی شاهد ظلم و ستم، بی‌عدالتی، عقب ماندگی و فساد اخلاقی نبودیم.

وی افزود: پیامیر گرامی اسلام در دوران جاهلیت به گونه‌ای رفتار کرد که توانست انسان‌هایی برجسته و پرهیزگار همانند ابوذر، عمار و حمزه را از درون اعراب جاهلیت تربیت کند چنانچه حکومت‌های امروز هم مانند پیامبر اسلام در جوامع اسلامی رفتار می‌کردند امروز شاهد فضای بهتری بودیم.

خطیب جمعه چابهار بر تأسی و پیروی از نحوه حکومت‌داری امامان معصوم (ع) تأکید کرد و بیان داشت: عمل به شیوه و رفتار نوع حکومت‌داری آن بزرگواران سبب از بین رفتن ضد ارزش‌ها، بی‌عدالتی‌ها و ظلوم و ستم می‌شود.

موسوی به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با برخورداری از راه و روش و شیوه پیامبر اسلام و امامان معصوم (ع) توانست جرقه امید را در دنیای اسلام روشن کند و با الهام از راه آن بزرگواران امروز توانسته در تمامی عرصه‌های پیشرفت و توسعه علمی و نظامی به توانایی‌‌های زیادی دست یابد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تنها کشوری است که جرقه امید را در دل مسلمانان بیدار و آگاه به وجود آورده است.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: خوشبختانه جوانان برومند و غیور این سرزمین با گام نهادن در راه پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) توانسته‌اند در عرصه نظامی و علمی به خودکفایی برسند و از چنان قدرتی بهره‌مند شده‌اند که قادر به تأمین امنیت در همه عرصه‌های جغرافیایی کشور هستند.

موسوی به توان رزمایشی ارتش جمهوری اسلامی با تمام تجهیزات داخلی در آب‌های آزاد اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با این رزمایش نشان داد که از توان نظامی و دفاعی با استفاده از تجهیزات داخلی برخوردار است و می‌تواند از مرزهای کشور به خوبی حراست کند.

وی همچنین از حضور گسترده مردم در اربعین حسینی چابهار تقدیر کرد.

انتهای پیام/75002/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول