اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن تهران:

طرح‏های هادی روستایی در تهران بازنگری می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهران از بازنگری در اجرا و تنظیم طرح‏های هادی روستایی در این شهرستان خبر داد.

طرح‏های هادی روستایی در تهران بازنگری می‏شود

بهزاد دبیری‏اسکویی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان اظهار داشت: این بازنگری‏ها با نگاهی انبساطی همراه خواهد بود؛ متأسفانه وجود نگاهی انقباضی در طرح‏های هادی روستایی، فضای این مناطق را به کم‏ترین میزان خود رسانده بود.

دبیری‏اسکویی اضافه کرد: از این رو، باید در راستای توسعه منطقی مناطق روستایی، فضاهای دیگری به آنها ضمیمه شود تا هدف بزرگی مانند مهاجرت معکوس در این نواحی تحقق یابد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهران افزود: در حال حاضر، طرح‏های هادی روستایی این شهرستان متأثر از شهر تهران است.

وی ادامه داد: مسئولان امر برای مساحت پایتخت، حریمی بالغ بر 10 برابر سطح کنونی آن مشخص کرده‏اند.

دبیری‏اسکویی اضافه کرد: این موضوع بارها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مسئولان منعکس شده و پیگیری‏ها همچنان ادامه داد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهران افزود: مسائلی از این دست را می‏توان در جلساتی با حضور شهردار تهران، استاندار و فرمانداران شهرستان‏های حواشی تهران رفع کرد.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول