اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن کرمان خبر داد

تهیه طرح هادی نیمی از روستاهای بالای 20 خانوار

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان کرمان گفت: برای نیمی از روستاهای بالای 20 خانوار استان طرح هادی تهیه شده و میانگین اجرای طرح هادی در استان رضایت‌بخش است.

تهیه طرح هادی نیمی از روستاهای بالای 20 خانوار

عبدالحسین حجتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات در مناطق روستایی کمتر توسعه یافته، استفاده از اراضی در افق 10 ساله در کاربری‌های مختلف از جمله مسکونی، ورزشی، درمانی و... از مهم‌ترین اهداف این نهاد مقدس است.

وی افزود: در حال حاضر در استان پهناور و چهار فصل کرمان بیش از 6 هزار روستا از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین شهرستان کرمان وجود دارد که حدود 2 هزار و 500 روستای مورد نظر ما که جمعیتی بالغ بر 20 خانوار دارند طبق برنامه پنج ساله اجرای طرح هادی در این روستاها مورد توجه است.

حجتی تصریح کرد: با توجه دولت در بهسازی روستاها تاکنون حدود یک‌هزار و 600 روستا در مناطق مختلف استان طرح هادی آنها تهیه شده و حدود 600 روستا طرح هادی در آنها اجرا شده که این کار فعلا در روستاهای بالای 20 خانوار در دستور کار قرار دارد.

این مسئول گفت: برای نیمی از روستاهای بالای 20 خانوار استان طرح هادی تهیه شده و میانگین اجرای طرح هادی در استان رضایت‌بخش است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان اضافه کرد: اقدامات بنیاد مسکن بیشتر در زمینه عمران روستایی از جمله اجرای طرح هادی در روستاها، تملک، تفکیک و واگذاری اراضی ملی، صدور سند مالکیت املاک روستایی، ساخت مسکن شهری در قالب مسکن مهر و مدیریت تسهیلات ویژه مسکن مهر است.

حجتی از تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای کوهبنان ابراز رضایت کرد و اذعان داشت: تاکنون گام‌های بلندی در روستاها برداشته شده که امید می‌رود به زودی شاهد تکمیل پروژه‌های سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/80012/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول