اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خواستار شد

همکاری هر چه بیشتر روستاییان در اجرای طرح هادی

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: روستاییان برای همکاری بیشتر با بنیاد مسکن در اجرای طرح هادی همکاری لازم را داشته باشند.

همکاری هر چه بیشتر روستاییان در اجرای طرح هادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، بهروز بهروز صبح امروز در دیدار با مردم روستای قوزلوی افشار شاهین‌دژ، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رسیدگی بیشتر به وضعیت روستاها هستیم.

فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به ارائه امکانات به روستاییان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در سال‌های اخیر این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

بهروز با بیان اینکه گازرسانی، آب‌رسانی و اجرای طرح هادی به روستاها یکی از نشانه‌های رسیدگی هر چه بیشتر به روستاهای استان است، افزود: بر این اساس حتی شاهد وجود اینترنت پرسرعت در برخی از روستاهای شاهین‌دژ هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به روستاییان عزت داده است، خاطر نشان کرد: دیدار مسئولان با روستاییان از جمله استاندار و هیئت دولت نیز دلیل محکمی بر این ادعا است.

این مسئول با بیان اینکه امروز روستاییان در اتحاد نقش مؤثری دارند، گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی نیز روستاییان حضور مؤثر داشتند.

فرماندار شاهین‌دژ با تاکید بر رسیدگی به وضعیت عمران و ساخت و ساز در روستاها، اذعان داشت: برای این منظور لازم است تا بنیاد مسکن و سایر شرکت‌های خدمات رسان به خوبی وارد عمل شوند.

بهروز با اشاره به مشکلات پیش روی بنیاد مسکن برای اجرای طرح هادی، اعلام کرد: در این راستا عمده مشکل عدم همکاری روستاییان است که برای این منظور لازم است تا روستاییان با مزیت‌های اجرای این طرح بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول