اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب دهه فجر در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دهه فجر در شهرستان کوهبنان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب دهه فجر در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در نخستین جلسه‏‌‌ ستاد دهه‏‌‌ فجر این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه الهی است که در قرن معاصر خداوند آن را به بهترین بندگان خود در جهان و توسط صالح‌ترین بندگانش ارزانی کرد. 

وی افزود: همزمان با پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دست ابرقدرت‌ها و زورگویان از چپاول اموال عمومی این سرزمین قطع شد، لذا از راه‌های مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد. 

متقی با توجه به حساسیت مقطع زمانی که دشمنان با تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی بی‌سابقه در برابر ارزش‌ها‌ی اسلام و انقلاب همچنین آرمان‌های بلند حضرت امام راحل و شهدای همیشه سرفراز قد‌ علم کرده‌اند، خواستار توجه بیشتر مسئولان برای برگزاری هر چه باشکوه‌‏تر مراسم دهه‏‌‌ فجر انقلاب اسلامی شد.

وی گفت: دشمن مانند ماری زخمی است، لذا از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کند، باید با وحدت، همدلی و اطاعت از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه ذلت و خواری دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را فراهم کنیم و در این راستا لحظه‌ای از آرمان‌های امام و شهدا فاصله نگیریم.

فرماندار کوهبنان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در سال جاری عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دهه فجر در شهرستان کوهبنان برپا می‌شود.

به گزارش فارس در این جلسه بر آذین‌بندی خیابان‌ها، نصب پرچم و پارچه نوشته، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی‌، نقاشی و خطاطی در مدارس و دانشگاه‌ها، غبارروبی قبور مطهر شهدا توسط بسیج و بنیاد شهید، حضور راویان انقلاب در مراسم صبحگاه مدارس با هماهنگی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج‌، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب‌، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و ... تاکید شد.

کمیته‌‏های ستاد دهه‏‌‌ فجر در قالب‏‌های فرهنگی، هنری، تبلیغات، پشتیبانی و تدارکات، امنیتی، ورزشی، بانوان، جوانان، روستایی و عشایری تشکیل و مقرر شد که مسئولان کمیته‏‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های دهه فجر ارائه کنند.

انتهای پیام/80012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول