اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

اقتصاد مقاومتی در جامعه تبدیل به گفتمان شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به گفتمان و ذهن جامعه با این مقوله مهم درگیر شود.

اقتصاد مقاومتی در جامعه تبدیل به گفتمان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری امشب در جلسه کمیسیون اقتصاد مقاومتی که با حضور شورای معاونان و فرماندهان کانون‏های اقشار بسیج که در سالن جلسات سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این انقلاب و اسلام برابر ما جنگ اقتصادی به راه انداخته و با تمام توان و فشار خود بر کشورها، ما را در تحریمی بی‌سابقه قرار داده‌اند و بهترین روش مقابله با آن، اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: بسیج که نهادی مردمی و برخاسته از بطن ملت، مدافع انقلاب و اسلام است، باید در این راه پیشرو و پیش‏قدم باشد و این گفتمان را در جامعه ترویج و تبیین کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: باید موضوع اقتصاد مقاومتی در حلقه‌های صالحین اقشار بسیج مطرح و با بحث و تبادل نظر راهکارهایی عملی در این زمینه ارایه شود تا اعضا حداقل آن را در زندگی خود به‏کار بندند.

مطهری بیان داشت: مصادیق اقتصاد مقاومتی در هر قشر و صنف بسیج باید مشخص شود و افراد الگو و پیش‏قدم در این طرح تشویق و تقدیر شوند.

وی با بیان اینکه جلسات هم‏فکری باید در اقشار بسیج تشکیل شود، افزود: جلسات هم‌اندیشی در هر قشر بسیج با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار و مشخص شود که اقشار بسیج چگونه می‌توانند در اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: باید فضاسازی در شهر انجام گیرد، متون و شعارهایی با محوریت اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی با مشورت افراد صاحب نظر و متخصص نصب شود.

انتهای پیام/2249/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول