اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی:

اقتصاد مقاومتی نیازمند تولید فکر و ایده‌های جدید است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به تحریم‌های دشمنان و طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گذر از این تحریم‌ها نیازمند تولید فکر و ایده‌های جدید جوانان است.

اقتصاد مقاومتی نیازمند تولید فکر و ایده‌های جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی مظهری صبح امروز در جلسه شورای اداری مشاوران جوان که در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد، اظهار کرد: سابقه شکل‌گیری مشاوره و مشورت به زمانی که انسان زندگی جمعی را انتخاب کرد، می‌رسد.

وی ادامه داد: با سیری در روایات تاریخی تاثیر مشورت و کسب موفقیت در زندگی انسان‌ها به وضوح مشاهده می‌شود و در تاریخ اسلام نیز پیامبر اکرم(ص) در جنگ احزاب با مشورت گرفتن از اهالی مدینه زمینه گسترش فتوحات و پیروزی در غزوات را فراهم کرد.

*استعدادها و ظرفیت‌های جوانان در دفاع مقدس به اثبات رسید

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی افزود: در باب اهمیت مشورت خداوند در قرآن به صراحت به این موضوع اشاره کرده است و تمام بزرگان دین در اداره امور خود از نظرات یک یا چند مشاور بهره برده‌اند.

مظهری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر مدیریت کشور به مدیریت اسلامی جایگاه مشاوران بیشتر دیده می‌شود، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان کشور توانمندی‌ها و جایگاه خود را در جبهه‌ها به اثبات رساندند و این مهم بیانگر این است که اعتماد به توانمندی‌های جوانان، تاثیرات مثبتی را در جامعه به دنبال دارد.

وی یادآور شد: استفاده واقعی از بدنه جوانان و استعدادهای آنان در عرصه سازندگی و فرهنگی کشور مشاهده شده و در دولت نهم و دهم نیز به نقش جوانان و به کارگیری آنان به عنوان مشاوران جوان توجه ویژه شده است.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی ذهن خلاق، سرعت انتقال اطلاعات و تصمیم‌گیری آسان جوانان را همراه با تجربیات افراد مسن، مثمرثمر دانست و گفت: ارائه فکر و ایده جدید و عدم دخالت در امور اجرایی از وظایف مشاوران جوان است.

*حذف هزینه‌های اضافی از زندگی، ثمره تحریم‌ها است

مظهری اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های دشمنان و طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گذر از این تحریم‌ها نیازمند تولید فکر و ایده‌های جدید جوانان است.

وی افزود: حذف هزینه‌های اضافی در سیستم دولتی، غیردولتی و زندگی افراد از ثمرات تحریم‌ها است که باید از فکر و ایده جوانان برای تبدیل تحریم‌ها به فرصت بهره ببریم.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: شهرستان بشرویه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه جوانان است که استفاده از فکر و نظر جوانان برای رسیدن به پیشرفت و توسعه منطقه راهگشا است.

انتهای پیام/69006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول