اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

ثمره اقتصاد مقاومتی رسیدن به استقلال حقیقی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ثمره اقتصاد مقاومتی رسیدن به استقلال حقیقی است که می‌تواند زمینه صعود ایران اسلامی را فراهم آورد.

ثمره اقتصاد مقاومتی رسیدن به استقلال حقیقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر اکبری عصر امروز در گردهمایی دامداران صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: آنچه که در بحث اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری بوده در کنار ایستادگی و مقاومت ملت در برابر تحریم‌های دشمنان، شکوفایی اقتصاد داخلی بر اساس تولید کیفی بوده تا بستر اشتغال مولد نیز فراهم آید.

وی تصریح کرد: ما در تمام زمینه‌ها می‌توانیم زمینه‌ساز تحقق شعار سال در تولید ملی و همچنین ظهور و بروز آثار اقتصاد مقاومتی باشیم که در آن عدم وابستگی حرف اول و آخر را می‌زند.

اکبری با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی اصل بر بهینه مصرف کردن منابع و تعدیل از هزینه‌های مازاد است، خاطرنشان کرد: آنهایی که اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی یکی می‌دانند در نهایت بی‌تدبیری به سر می‌برند چرا که پایه و اساس اقتصاد مقاومتی توجه به بهینه مصرف کردن منابع و همچنین فرصت‌های اقتصادی مطلوب است.

این مسئول اضافه کرد: در تحقق شعار سال و همچنین حمایت از اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی نقش پیشتاز و ممتازی را بازی می‌کند چرا که مواد غذایی سالم در حیطه فعالیت جهاد کشاورزی است و باید محوریت و کانون این مجموعه حفظ شده و حتی به تقویت روزافزون‌ آن نیز کمک شود.

وی به اهمیت تولید فرآورده‌های دامی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی عموم دامداران باید به استمرار تولید برای قطع وابستگی به کشورهای خارجی همت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل یادآور شد: ما امروز هرچه قدر بتوانیم ظرفیت تولید داخلی را آن هم با مشخصه کیفی بالا ارتقا دهیم به همان میزان قادر هستیم در مسیر استقلال و خوداتکایی واقعی حرکت کنیم.

اکبری در ادامه بیان کرد: دشمنان امروز برای این ملت دندان طمع تیز کردند تا شاید بتوانند ارزش‌ها و اصول این کشور را خدشه‌دار کنند اما ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از حرمت خون شهدا در جهاد اقتصادی نیز همانند جهاد نظامی موفق و پیروز می‌شود.

وی گفت: امروز وظیفه آحاد ملت است که با حرکتی بی‌نظیر از عرصه تولید بیشتر و رسیدن به نقطه متعالی حمایت کند چراکه دشمنان امروز در صدد به انحراف کشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در آن برخی ارزش‌ها و اصول‌ها شاید زیر سؤال رفته و دشمن بتواند به آرزوی خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/62001/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول