اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد رامسر خبر داد

افتتاح 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در رامسر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از افتتاح 20 کانون فرهنگی هنری وابسته به مساجد خبر داد و گفت: مساجد به عنوان آموزشگاه‌های فعال و تاثیرگذار هستند.

افتتاح 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، محمد شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان بازوان قدرتمند مسئولان باید دیده شوند، مشاورانی که بدون هیچ چشمداشتی خدمات و مشاوره‌های قابل تأمل ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به حیطه وسیع فعالیت خبرنگاران افزود: شهرستان رامسر باید با تمامی بخش‌ها، شهرها، حتی دوردست‌ترین روستاها و کوهپایه‌ها دیده شود.

این مسئول بیان کرد: برنامه‌ای تنظیم شده است تا خبرنگاران به عنوان مشاوران مسئولان خدمت‌رسانی کنند و هر خبرنگار پل ارتباطی بین مسئول و دیگر خبرنگاران باشد.

شریفی با اشاره به اعتبار فرهنگی یکسان برای تمام شهرستان‌های استان حتی برای رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری گفت: نگاه مثبت و خوشبینانه نسبت به موضوعات داشته و بدون حب و بغض بنگارید و تقوا را در آثارتان رعایت کنید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر بیان داشت: اگر مشکلی را مشاهده و یا نقدی نسبت به موضوعی دارید، راهکارش را هم ارائه دهید و همانند دکتری نباشید که دوایی تجویز نمی‌کند.

شریفی تاکید کرد: میانگین سن خبرنگاران رامسر حاکی از تجربه و توانمندی آنها در حوزه خبر و گزارش است، پس باید تولید خبر بیشتر شود.

این مسئول گفت: ظرفیت نقدپذیری را در خودتان بالا ببرید و با تیترها و خبرهای نگران‌کننده سبب اضطراب افکار عمومی نشوید.           

وی ادامه داد: منصفانه نیست که یک هنرمند چندین اثر داشته باشد ولی حتی بیتی، خطی و یا نیم نگاهی به مسئله انقلاب، امام راحل (ره)، غزه و اینگونه موضوعات نداشته باشد.

شریفی از افتتاح 20 کانون فرهنگی هنری وابسته به مساجد خبر داد و تصریح کرد: مساجد به عنوان آموزشگاه‌هایی فعال و تاثیرگذار هستند که آموزه‌هایی که در مکان مسجد داده می‌شود هیچگاه فراموش نمی‌شود.

این مسئول برنامه‌های ماه‌های پایانی سال جاری را اینگونه برشمرد و افزود: دومین جشنواره نگاه نو به موسیقی محلی و بومی منطقه، چهارمین همایش بزرگ هنرمندان در عرصه‌های مختلف، جشنواره نمایشنامه‌خوانی، شب شعر آزاد، جشن پیروزی انقلاب و جشن استقبال از فصل بهار  و نقاش خیابانی با همیاری مهدکودک‌های شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است.

وی بیان داشت: برای انجام هرگونه فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرستان باید اقدام به کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسامی شود و با وجود هنرمندان بومی حرفه‌ای در رامسر، استفاده بیش از حد از هنرمندان غیر بومی به هنرمندان بومی لطمه وارد می‌سازد.

انتهای پیام/86024/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول