اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز

تصادف در محور زرند - راور 2 کشته و زخمی برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: ساعتی قبل حادثه رانندگی در محور زرند - راور دو کشته و زخمی برجای گذاشت.

تصادف در محور زرند - راور 2 کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، بعد از ظهر امروز در حادثه رانندگی  یک دستگاه کامیون حامل زغال‌سنگ که از محور پابدانا به طرف زرند در حال حرکت بود در حوالی دهستان دشتخاک با یک دستگاه پراید به شدت برخورد کرد و در نتیجه راننده پراید به نام علی کمساری به شدت مجروح و به بیمارستان سینا زرند انتقال یافت.

همچنین همسر راننده پراید به طرز بسیار فجیعی جان خود را از دست داد و نیروهای امدادی به سختی اجزای بدنش را جمع‌آوری کردند.

پس از این حادثه ترافیکی عبور و مرور در این محور توسط ماموران پاسگاه دشتخاک روانسازی شد و علت وقوع حادثه از سوی پلیس راه چترود در دست بررسی است.

به گزارش فارس، محور زرند - کوهبنان و زرند - راور از محورهای حادثه‌خیز استان کرمان به شمار می‌رود و تاکنون حوادث بسیاری در این محورها روی داده و موجب جان باختن شماری از مسافران شده است.

چاره‌اندیشی مسئولان در زمینه دو بانده کردن این محورها امری ضروری است و رانندگان هم باید هنگام تردد در این مسیرها با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه تردد کنند.

انتهای پیام/80022/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول