اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قمی‌ها در دیدار رهبری صحنه‌هایی از شور و بصیرت خلق کردند

خبرگزاری فارس: استاندار قم در پیامی از حضور پرشور مردم قم در مراسم تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کرد.

قمی‌ها در دیدار رهبری صحنه‌هایی از شور و بصیرت خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر توفیق زیارت ولی امر مسلمین را شامل حال مردم ولایی و افتخارآفرین قم گردانید. دیداری شورانگیز و به یاد ماندنی که در سالروز قیام خونین 19 دی 56 و در سایه ساحت مقدس گل نرگس و دلی مالامال از عشق و ارادت به ولایت و رهبری و سر تعظیم برابر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی برگزار شد و صحنه‌های ناب و زیبایی از شور و بصیرت و دشمن‌شناسی مردم مؤمن و ولایت‌مدار دیار بیداری و بصیرت و پیشقراولان عرصه جهاد و قیام را به نمایش گذاشت و یاد و خاطره حماسه جاودان 19 دی را زنده کرد.

در این پیام افزوده شده است: اینجانب به عنوان خادم استان خاضعانه مراتب تقدیر و تشکر خود را از آحاد امت ولایی و همیشه سرافراز قم قهرمان، خاصه، علما و فضلای ارجمند حوزه‌های علمیه، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان حاضر در مراسم تجدید بیعت با رهبری و میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) اعلام داشته و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت و پایندگی روزافزون نظام و انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را آرزومندم.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول