اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

توسعه کشاورزی ضامن تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: توسعه بخش کشاورزی که مورد تأکید و حمایت دولت قرار دارد، ضامن پیروزی اقتصاد مقاومتی است.

توسعه کشاورزی ضامن تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، مجید اعتمادی صبح امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان با تسلیت ایام رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی(ع) از توجه دستگاه‌های ذیربط و مرتبط با توسعه بخش کشاورزی به این مقوله در سطح شهرستان تشکر کرد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بخش کشاورزی را زیربنای اقتصاد مقاومتی عنوان کرده‌اند، بنابراین باید برای تحقق منویات ایشان بخش خصوصی و دولتی با تمام ظرفیت و توانایی به میدان آمده و توانمندی خود را نشان دهند.

فرماندار انار با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی که مورد تاکید دولت نیز قرار دارد ضامن پیروزی اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: کشاورزی مهم‌ترین ابزار رسیدن به خودکفایی است و مدیریت به جا و درست آن می‌تواند تا حد زیادی از مقوله بیکاری بکاهد و در ضمن اقتصاد مقاومتی محقق شود.

اعتمادی با تأکید بر اینکه تولید ایرانی، تشویق سرمایه‌داران به اشتغالزایی و روی آوردن به تولید، عدم استفاده از کارگران مهاجر و رونق بخشیدن به صنایع تبدیلی کشاورزی از راهکارهای اشتغال‌زایی است، گفت: دولت در راستای توسعه بخش کشاورزی و صنعت تسهیلات خوبی را اختصاص داده است.

برگزاری نخستین یادواره شهدای سرباز انار

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در آیین یادواره شهدای سرباز در انار ضمن تسلیت ایام رحلت نبی

مکرم اسلام(ص)، شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) طی سخنانی به نقش جایگاه شهید و شهادت پرداخت و اظهار داشت: شهید کسی است که هرگز نمی‌میرد.

وی بیان داشت: شهدای ما بهترین راه را انتخاب کردند، همان‌گونه که ائمه معصوم(ع) ما شهادت را افتخار می‌دانستند و با فداکاری‌های خود رسالت عظیمی بر دوش ما گذاشتند و آن حفظ و حراست از ارزش‌ها و ولایت و تلاش برای پیشرفت مملکت اسلامی است.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول