اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان پروژه آبرسانی «دره‌خواجه» را دریابند

تحول در کشاورزی قلعه‌رئیسی در گرو اعتبار 200 میلیون تومانی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان این‌که تحول در کشاورزی قلعه رئیسی با توجه بیشتر به پروژه آبرسانی دره‌خواجه محقق می‌شود، گفت: خروج از رکود این پروژه در گرو تأمین اعتبارات 200 میلیون تومانی است.

تحول در کشاورزی قلعه‌رئیسی در گرو اعتبار 200 میلیون تومانی

محمد رازی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: توسعه کشاورزی نقش مهمی در روند پیشرفت و استقلال کشور ایفا می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه افزود: شهرستان کهگیلویه ظرفیت‌های قابل قبولی در بخش کشاورزی دارد و می‌طلبد که نگاه ویژه‌ای به توسعه کشاورزی کهگیلویه شود.

رازی‌پور با اشاره به این‌که بخش قلعه‌رئیسی از مناطق حاصلخیز شهرستان کهگیلویه در حوزه کشاورزی است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این بخش در زمینه کشاورزی وجود دارد، می‌توان به آینده کشاورزی این بخش امیدهای فراوانی داشت.

وی همچنین یادآور شد: این بخش در زمینه تولید گندم، جو و پیاز از قطب‌های مهم کشاورزی بوده و در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه ابراز داشت: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند در رونق کشاورزی کهگیلویه و بخش چاروسا نقش اساسی داشته باشد، پروژه آبرسانی "دره خواجه" است.

رازی‌پور عنوان کرد: پروژه آبرسانی دره خواجه به منظور تأمین آب کشاورزی قلعه‌رئیسی مطالعه و در حد خوبی نیز پیشرفت کرد ولی در حال حاضر به علت معارضات اجتماعی متوقف شده است.

وی با بیان این‌که این طرح باعث تحول اساسی در کشاورزی قلعه رئیسی خواهد شد، عنوان کرد: قطعا با رفع معارضات اجتماعی آن نتایج مثبت و مؤثر این طرح در کوتاه‌ترین زمان خود را نشان خواهد داد.

این مسئول جهاد کشاورزی کهگیلویه بیان کرد: شکوفایی کشاورزی قلعه رئیسی در گرو تکمیل این پروژه است به همین دلیل لازم است که مسئولان در رفع معضلات پیش روی این طرح همت بیشتری به خرج دهند.

رازی‌پور اذعان کرد: این پروژه تنها با 200 میلیون تومان تکمیل خواهد شد و قول می‌دهیم در صورت تأمین این اعتبار آن‌ را در کمتر از 40 روز عملیاتی کنیم.

وی با بیان این‌که پروژه آبرسانی دره خواجه یکی از اقتصادی‌ترین طرح‌ها در جهت تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی است، بیان کرد: آب این پروژه از رودخانه دائمی فارتق تأمین می‌شود و به همین خاطر در مورد تأمین مداوم آب این طرح هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/82008/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول