اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی خبر داد

راه‌اندازی ستاد گفتمان مقام معظم رهبری با موضوع سبک زندگی اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: از امروز دبیرخانه ستاد گفتمان مقام معظم رهبری با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی ستاد گفتمان مقام معظم رهبری با موضوع سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید سرابی ظهر امروز در نشست خبری در اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی با اشاره به اولویت‌های کاری خود در اداره ارشاد اظهار کرد: در برنامه‌های راهبردی توجه و توسعه مفاهیم ناب قرآن کریم در قالب قرآنی، فرهنگی و هنری به عنوان اولویت تعیین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی با پرداختن به موضوع قرآن سعی دارد تا پیوند بین دو ثقل پیامبر در عرصه فرهنگی خراسان‌رضوی ایجاد کند.

سرابی خاطر نشان کرد: اولویت دیگر فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری به ویژه در سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که طراحی آن در دو هفته اخیر انجام شده است.

وی یادآور شد: از امروز دبیرخانه ستاد گفتمان مقام معظم رهبری با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی که مسئولیت دبیرخانه آن را دبیری، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌رضوی بر عهده دارد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی تاکید کرد: سومین اولویت در نظر گرفته شده در اداره فرهنگ و ارشاد ایجاد برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در تمام حوزه‌های اداره ارشاد است که تا اوایل بهمن‌ ماه برنامه چشم‌انداز 5 ساله در تمام عرصه‌های مدیریتی با توجه به اسناد بالادستی مانند سند چشم‌انداز 20 ساله به صورت رسمی عرضه می‌شود.

سرابی افزود: در تنظیم این سند تلاش شده تا حوزه‌های مدیریتی در تنظیم برنامه نقش مستقیم داشته و مدیر یک برنامه مدون پنج ساله در عرصه فعالیتی خود ارائه دهد و اگر مدیری کارآمدی لازم در این زمینه نداشت باید جای خود را به افراد دیگر دهد.

وی با اشاره به اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌رضوی گفت: توجه به اصحاب فرهنگ و هنر استان در اولویت‌های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد قرار گرفته است که در این راستا تاکنون سه نشست با آنها برگزار شده و تصمیم و اراده ما استفاده از نظرات نخبگان فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و هنری زمینه فعالیت ماندگار و پایدار را ایجاد می‌کند و با تقویت ساختارهای این بخش می‌توان زمینه مطلوبی را در رشد و توسعه تولیدات فاخر و پرورش نخبه ایجاد کرد.

انتهای پیام/70022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول