اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با رعد و برق و باران

بارش‌های پراکنده در راه خوزستان است / عدم تردد شناورهای صیادی

خبرگزاری فارس: بنا به گفته اداره هواشناسی در روزهای آینده همراه با وزش باد‌های شدید و رعد و برق، شاهد بارش‌های پراکنده در اقصی نقاط استان خوزستان خواهیم بود.

بارش‌های پراکنده در راه خوزستان است / عدم تردد شناورهای صیادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از چند روز خاکی همراه با ذرات معلق و چسبنده گرد و غبار، شهرهای جنوبی و البته شمالی استان خوزستان را بادهای شدید محاصره کرده و تحت شعاع قرار داده است.

این روزها نیز که مردم به انتظار باران نشسته‌اند تنها آسمان گرفته و بوی بارانی نصیبشان شده و آنها را بیش از پیش به بارش‌های پراکنده نوید می‌دهد.

* خلیج فارس مواج شد

رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در این شهرستان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای شهرستان آبادان 22 و کمترین 10 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای کنونی شهرستان 12 درجه سانتیگراد گزارش شده است، افزود: دمای هوا نسبت به روز گذشته در همین ساعت با افزایش سه درجه‌ای روبه‌رو بوده است.

سعید ابراهیمیان با اشاره به رطوبت تصریح کرد: همچنین حداکثر رطوبت 77، حداقل 32 و رطوبت کنونی 71 درصد گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی هوای منطقه اضافه کرد: در 24 ساعت آینده آسمان شهرستان صاف تا قسمتی ابری گاهی تمام ابری همراه با رعد و برق و باران پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی آبادان با اعلام احتمال پراکندگی بارش‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: وزش باد قابل ملاحظه و افت محسوس دما با جایگزین شدن سیستم پرفشار به جای سیستم باران‌زای کم فشار مذکور، گرانتیاد قابل توجهی را در منطقه به‌وجود خواهد آورد.

وی همچنین عنوان کرد: این تغییر روند در هوای منطقه وزش باد قابل ملاحظه، افت محسوس دما و مواجه شدن خلیج فارس طی امروز را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/72008/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول