اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چلو در گفتگو با فارس:

تردد با زنجیر چرخ در مسیرهای خروجی خوزستان/آماده باش کمپ‌های اسکان موقت

خبرگزاری فارس: بخشدار چلو گفت: همه مسیرهای ترافیکی خروجی خوزستان از خوزستان به چهارمحال بختیاری باز است و تردد در آنها انجام می‌شود.

تردد با زنجیر چرخ در مسیرهای خروجی خوزستان/آماده باش کمپ‌های اسکان موقت

سیدعلی سادات حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تردد در مسیرهای خروجی خوزستان به استان چهارمحال بختیاری در حال انجام است و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

وی درباره بارش برف در این منطقه تاکید کرد: در این منطقه برف سنگینی باریده است و به این دلیل تردد بدون بستن زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور افزود: با پلیس راهور هماهنگی‌های لازم انجام شده است و قرار شده تا خودرویی بدون زنجیر چرخ به این محور وارد نشود.

*کمپ‌های اسکان موقت آماده باش هستند

بخشدار چلو اظهار داشت: کمپ گردشگری موجود در منطقه تاراز در شرایط کنونی همه امکانات لازم را برای اسکان موقت مسافران را در اختیار دارد و حتی تامین غذای مسافران احتمالی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: نیروهای امدادرسان هلال‌احمر در این بخش همه آماده‌باش هستند و به محض بروز حادثه به منطقه اعزام خواهند شد و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه محدوده برف‌گیر خوزستان در بخش چلو بسیار کم است، تاکید کرد: در شرایط کنونی تنها پنج کیلومتر از محدوده خوزستان در بخش چلو برف‌گیر است ولی نیروهای خدمات‌رسان و امدادگر خوزستان تا عمق 10 الی 15 کیلومتری حوزه استحفاظی چهارمحال‌بختیاری خدمات‌رسانی می‌کنند و این اقدام تنها به دلیل گسترده بودن حوزه برف‌گیر چهارمحال بختیاری است.

سادات حسینی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی هیچ گزارشی مبنی بر حادثه به بخشداری و امدادگران مستقر در این بخش مخابره نشده است.

بخش چلو از توابع شهرستان لالی در محدوده مرز بین استان خوزستان و چهار محال بختیاری قرار دارد که به دلیل برف‌گیر بودن همیشه در شرایط بارشی دچار مشکلات می‌شود.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول