اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه در اصفهان

طلایه داران حجاب و عفاف تجلیل می‎شوند

خبرگزاری فارس: دبیر دومین همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران حجاب و عفاف گفت: اجلاس بین الملی تجلیل از طلایه‌داران حجاب و عفاف 17 بهمن ماه در اصفهان برگزار می‎شود.

طلایه داران حجاب و عفاف تجلیل می‎شوند

عذرا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اجلاس بین‌المللی تجلیل از طلایه داران حجاب و عفاف 17 بهمن ماه در اصفهان برگزار می‎شود و مهلت ارسال آثار به این همایش تا 20 دی ماه تمدید شد.

این مسئول عنوان کرد: شرکت کنندگان می‎توانند آثاری در قالب فیلم کوتاه، مستند، کتاب، مقالات علمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه داران حجاب و عفاف گفت: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اقدام به برگزاری همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب کرده و نخستین دوره آن در تهران برگزار شده است.

وی اهداف این جشنواره را برشمرد و عنوان کرد: شناسایی و معرفی سازمان‌های فعال در زمینه ترویج، تعمیق و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در داخل کشور، حجاب، ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف در کشور، تلاش برای دفاع از زنان محجبه در جهان و عفاف در سطح جهان از اهداف مهم و اساسی این همایش است.

حسینی با اشاره به اینکه تاکنون آثار قابل توجهی از سایر کشورهای اسلامی و اروپایی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، گفت: اجلاس این همایش در تاریخ 17 بهمن ماه سال جاری برگزار و از برگزیدگان این جشنواره با حضور فعالان فرهنگی و حقوقی در عرصه بین‌المللی با همکاری نهادها و ادارات استان تجلیل می‎شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: داوران این جشنواره در بخش مقالات و کتب علمی از هیئت علمی دانشگاه اصفهان و در زمینه آثار هنری از کارشناسان حوزه هنری اصفهان هستند.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول