اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خیرآباد:

حجاب نماد زن ایرانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خیرآباد، حجاب را به‌عنوان نماد زن ایرانی و نقش برجسته او در سرکوب توطئه دشمنان برشمرد.

حجاب نماد زن ایرانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: حجاب می‌تواند عاملی باشد برای حفظ وحدت و سرکوب توطئه دشمنانی که می‌خواهند از این وسیله برای اسلام‌زدایی و جایگزینی فرهنگ منحط غرب استفاده کنند.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به سالروز 17 دی ماه که مصادف با سالروز کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی است گفت: این روز رضاخان پهلوی به بهانه وارد کردن تمدن به کشور، دست به جنایتی زد که در تاریخ این عمل شقی و جنایتکارانه برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این زورگو در آن زمانه به اصطلاح خودش می‌خواست نیمی از جمعیت را فعال کند ولی با اینکار وقیح و بی‌شرمانه، پا در راه نابودی عفت و عزت زن نهاد؛ هر چند افتخار زن ایرانی حجاب است و این نعمت برای همیشه با به ثمر رسیدن درخت پربار انقلاب جاودان ماند.

محسن‌زاده بیان داشت: همگان بر این امر مشرفند که عامل بدحجابی آفت تحصیلی، نگرانی، امراض روانی، امراض مقاربتی، ولخرجی، سقط جنین، فرار از خانه، اسراف، تجمل‌گرایی، بی‌بندوباری و بدحجابی می‌باشد که باید با این امر در جامعه برخورد جدی شود.

امام جمعه خیرآباد در پایان تصریح کرد: باید از کسانی که احیاکننده حجاب حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) هستند و با این کار قلب امام زمان (عج) را خشنود می‌کنند تقدیر کرد. 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول