اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دبیرخانه جشنواره غدیر

اسامی داوران نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی غدیر اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری استان همدان گفت: داوران بخش‌های نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی غدیر از سوی دبیرخانه این جشنواره واقع در حوزه هنری استان همدان معرفی شدند.

اسامی داوران نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی غدیر اعلام شد

تیمور آقامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: حوزه هنری استان همدان و بنیاد بین‌المللی غدیر نمایندگی استان همدان نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی غدیر را در سه بخش کتاب‌خوانی، شعر (سنتی و نو) و داستان‌ کوتاه با گستره استانی و یک بخش وبلاگ‌نویسی با گستره سراسری فراخوان داد که روز 9 بهمن ‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

وی گفت: تعداد یک هزار و 850 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی غدیر رسیده است.

معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری استان همدان ادامه داد: در بخش وبلاگ‌نویسی 128 وبلاگ ثبت شد که داوری آنها بر عهده مجید ارتقایی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بخش شعر با 84 اثر و داوری علی سلیمانی و بخش داستان‌کوتاه با 28 اثر و داوری سمیرا ابوترابی برگزار می‌شود.

آقامحمدی در پایان سخنانش گفت: در بخش کتابخوانی نیز تعداد یک هزار و 610 پاسخ‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که توسط این دبیرخانه داوری خواهد شد.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول