اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارندگی صورت گرفت

خسارت 4 میلیارد ریالی به راه‌های روستایی عشایری ریگان

خبرگزاری فارس: بر اثر بارندگی 150 کیلومتر از راه‌های مناطق عشایری بخش گنبکی ریگان تخریب و 400 میلیون تومان خسارت به این راه‌ها وارد شد.

خسارت 4 میلیارد ریالی به راه‌های روستایی عشایری ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، بر اثر بارندگی در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان طی 48 ساعت گذشته و جاری شدن رودخانه‌ها راه ارتباطی 10 روستای این شهرستان تخریب و بیش از 400 میلیون تومان خسارت در زمینه راه به این منطقه وارد شده است.

مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی ریگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های دو روز اخیر در مناطق کوهستانی ریگان راه ارتباطی 23 روستا قطع شده است که عبور و مرور در این روستاها به کندی انجام می‌شود.

وی افزود: به دلیل صعب‌العبور بودن این روستاها ساکنان این اهالی فقط توسط موتورسیکلت تردد می‌کنند و راه عبور وسایل نقلیه شامل ماشین تخریب شده است.

زینت‌بخش با بیان اینکه 600 خانوار این اهالی در این روستاها تردد کندی دارند و نیاز به ترمیم این جاده‌ها است، خاطرنشان کرد: بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر برق 12 روستای مناطق کوهستانی قطع شده بود که با پیگیری‌های اداره برق این روستاها وصل شد.

بخشدار گنبکی ریگان گفت: بر اثر بارندگی 150 کیلومتر از راه‌های مناطق عشایری بخش گنبکی ریگان تخریب شدند و از اداره عشایری درخواست داریم هر چه سریع‌تر نسبت به تسطیح و بازگشایی این محورها اقدام کنند.

انتهای پیام/80014/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول