اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان افتتاح شد

راه‌اندازی دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد منطقه ویژه در میناب

خبرگزاری فارس: دفتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه با حضور معاون اداری و مالی ستاد کانون‌های مساجد کشور در میناب افتتاح شد.

راه‌اندازی دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد منطقه ویژه در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عبدالحسین آل محمد معاون ستاد کانون‌های مساجد کشور در آیین افتتاحیه این دفتر گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود در شهرستان میناب به ویژه در حوزه دینی، فرهنگی و هنری باعث ایجاد دفتر در این شهرستان شد.

وی افزود: 27 هزار کانون فرهنگی – هنری و پنج هزار کتابخانه مساجد در سراسر کشور زیر نظر ستاد عالی مشغول فعالیت هستند و در استان هرمزگان نیز چهار هزار و 470 کانون فعال وجود دارد و تا پایان دوره پنجم تعداد کانون‌ها از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد بود و شهرستان میناب نیز با عزم دست اندرکاران، حرکت جهشی خود را در این حوزه آغاز خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: با وجود رسانه‌ها باید توسعه فرهنگی در روستاها به نحو چشمگیر افزایش یابد و شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها در شهرستان به نوع نگاه و پیگیری مردم و مسئولان بستگی دارد.

وی ضمن قدردانی از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: مسئولان شهرستان میناب نیز همکاری لازم را انجام دهند و توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند.

در ادامه عباس خدادادزاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: شهرستان میناب با وجود 250 هزار نفر جمعیت و دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل های خوب چه از لحاظ فرهنگی و هنری و با توجه به موقعیت خاص و جایگاه مطلوب آن لایق برخوردار بودن هر چه بیشتر از این امکانات و خدمات است و مجموعه فرمانداری میناب آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان میناب اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول