اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گچساران:

محور جشن‌های دهه فجر باید شادی‌بخش باشد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه حفظ افتخارات انقلاب مهم است، گفت: محور جشن‌های دهه فجر باید شادی‌بخش باشد و با حضور مردم همراه باشد که این امر می‌تواند سبب مأیوس شدن دشمنان ایران اسلامی شود.

محور جشن‌های دهه فجر باید شادی‌بخش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی صبح امروز در نشست ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی بزرگداشت دهه فجر این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: این نخستین جلسه این شهرستان در راستای برنامه‌ریزی برای دهه فجر بوده که امیدواریم برنامه‌های متنوعی در گچساران برگزار شود.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم پایه‌های انقلاب اسلامی پر قدرت‌تر و تأثیرگزارتر باشد و روز به روز شاهد درخشندگی آن در سطح جامعه باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: ما وارثان نسل اول انقلاب وظیفه داریم پیام امام راحل، شهدا و فجر 57 را به صورت یک امانت به خوبی به آحاد مردم به خصوص جوانان انتقال دهیم.

مرادی خاطرنشان کرد: سال گذشته خوشبختانه در پی انسجام و برنامه‌ریزی خوبی که طی 9 جلسه صورت گرفته بود، ستاد دهه فجر گچساران موفق شد در ارزیابی‌های استانی مقام اول ستاد را کسب کند که این افتخاری بزرگ برای این شهرستان بود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عاملی که در این موفقیت نقش زیادی داشت، برنامه‌ریزی و انسجام خوبی بود که دستگاه‌های با هم داشتند و انتظار می‌رود این انسجام در بهمن‌ماه امسال نیز دیده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه حفظ این افتخار خیلی مهم است و این امر در گرو همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها است، عنوان کرد: محور جشن‌های دهه فجر باید شادی بخش باشد و با حضور مردم همراه باشد که این امر می‌تواند سبب مایوس شدن دشمنان ایران اسلامی شود.

مرادی اذعان کرد: برخی به دنبال این هستند که طرفداران نظام را کاهش دهند ولی ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که صف طرفداران نظام را چشمگیرتر کنیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گچساران مقام اول در این شهرستان را کسب کرد و کمیته پشتیبانی (شهرداری) و فرهنگی ( ارشاد اسلامی) جزو کمیته‌های برتر بعدی بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با تقدیر و تشکر ویژه از سپاه پاسداران این شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران گچساران در سال گذشته در تمام برنامه‌های دهه فجر حضوری فعال داشت.

انتهای پیام/82010/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول