اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته 3 فوتبال کشور

آرمان رضا مشهد همت گنبد را گل باران کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال آرمان رضا مشهد موفق شد تیم فوتبال همت گنبد را در یک دیدار پر گل شکست دهد.

آرمان رضا مشهد همت گنبد را گل باران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم‌های فوتبال آرمان الرضا مشهد و همت گنبد در چارچوب رقابت‎های هفته چهارم دور برگشت مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه 8 بر 3 حریفش را از پیش رو بردارد.

علی سیف، سرمربی تیم فوتبال آرمان الرضا پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاخیر در شروع بازی به علت برگزاری دیدار تیم‌های شهرداری قوچان و شهرداری بهشهر قبل از بازی ما در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، بازیکنانم با افت شدیدی در ابتدای بازی مواجه شدند و گل اول را در همان ابتدای بازی و روی یک ضربه ایستگاهی دریافت کردیم.

وی افزود: با برنامه‎ای که برای این دیدار از پیش چیده بودیم توانستیم با 4 گل در مقابل 2 گل تیم حریف نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانیم.

سیف عنوان کرد: در ادامه بازی زیبائی را شاهد بودیم و اگر داور به اشتباه 2 گل تیم ما را مردود اعلام نمی‌کرد، با نتیجه 10 بر 3 پیروز این بازی می‌شدیم.

تیم فوتبال آرمان رضا مشهد با این پیروزی 19 امتیازی شد و با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم فوتبال پیروزی شیروان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه یک رقابت‌های لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار گرفت و یکشنبه اول بهمن ماه نیز میهمان تیم چهارم جدول، پارس فوتبال چالوس خواهد بود.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول