اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از فرمانداران و معاونان نوبت به مدیران میانی رسید

انتصاب‌های جدید در استانداری اردبیل / تغییر مدیریت‌ها همچنان در سرفصل نیکزاد

خبرگزاری فارس: بعد از تغییر و تحول فرمانداران و معاونان استانداری این بار نوبت به مدیران میانی رسید تا تغییر و تحولاتی را به همت استاندار اردبیل در روزهای اخیر شاهد باشیم.

انتصاب‌های جدید در استانداری اردبیل / تغییر مدیریت‌ها همچنان در سرفصل نیکزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در انتصابی که ظهر امروز توسط استاندار اردبیل انجام شد مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب شد.

اکبر نیکزاد در حکمی عبدالله دلیر گلستان را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.

وی در بخشی از این ابلاغ ابراز امیدواری کرده است که نامبرده در سایه عنایات حضرت حق در راهبری، هدایت، نظارت و ارزیابی دفاتر پیشخوان در سطح استان موفق باشد.

عبدالله دلیر گلستان پیش از این مدیر دفتر بازرسی استانداری بود.

انتصاب مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری اردبیل

اما بعد از ماه‌ها سرپرستی دفتر فناوری اطلاعات استانداری اکبر نیکزاد در حکمی افشین سیدی را به عنوان مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در بخشی از این حکم ابراز امیدواری کرده است که نامبرده با استعانت از خداوند متعال و تبعیت از هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بکارگیری همکاری و همراهی سایر پرسنل و مدیران اجرایی، در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از ارزش‌های متعالی آن موفق و موید باشد.

افشین سیدی پیش از این سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری بود.

بعد از عاملی و عزیزی، انصاری برای دفتر هماهنگی امور اقتصادی حکم گرفت

اما استاندار اردبیل در سومین حکم صادره برای مدیران داخلی استانداری اردبیل و بعد از سید حامد عاملی و ارژنگ عزیزی که پیش از این عهده‌دار مدیریت دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بودند این بار علی انصاری را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب کرد.

عزیزی‌نسب رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان استان اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما استاندار اردبیل در حکمی رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی استان اردبیل را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در اجرای بخشنامه سال 89 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و با عنایت به ابلاغ آیین‌نامه اجرایی دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی، اکبر نیکزاد با صدور ابلاغی فضائیل عزیزی‌نسب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری را به عنوان رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل بعد از تغییر در معاونت‌های استانداری و همچنین تغییر هفت فرمانداری اردبیل در حال تغییر مدیران کل استان و همچنین تغییرات مدیریتی در مجموعه استانداری است که به نظر می‌رسد این روند تغییر و تحول در حالی که تنها چند ماهی از عمر دولت دهم باقی مانده ادامه پیدا کند به طوری که در روزهای اخیر زمزمه تغییر چندین مدیرکل استانی نیز مطرح شده که برخی از نمایندگان آن را تایید کردند.

انتهای پیام/62003/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول