اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل خبر داد

بستری شدن حدود 2500 بیمار در بیمارستان 17 شهریور آمل

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل از بستری شدن2 هزار و 465 نفر فصل پاییز در این بیمارستان خبر داد.

بستری شدن حدود 2500 بیمار در بیمارستان 17 شهریور آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شهرام کاشانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در پاییز امسال تعداد مراجعان تصادفی به اورژانس یک‌هزار و 170 نفر بوده است، بیان داشت: از این تعداد 20 مورد در بخش‌ها و اورژانس به علت وخامت حال فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد یک‌هزار و 170 نفر 473 نفر در ماه مهر، 371 نفر در ماه آبان و 326 نفر در ماه آذر به علت تصادف به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند، یادآور شد: در مهر ماه امسال هشت نفر، در آبان ماه پنج نفر و در آذر ماه هفت نفر فوت شدند.

کاشانی با تاکید بر اینکه این آمار فقط مربوط به تصادفات است و تعداد مراجعان کل بیش از این بود، اظهار داشت: همچنین تعداد کل مراجعان به اورژانس به سبب بیماری‌های و صدمات مختلف 15 هزار و 643 نفر و مراجعان به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان 9 هزار و 93 نفر بود.

وی با بیان اینکه تعداد جراحی‌های انجام شده این بیمارستان در پاییز 3 هزار و 879 مورد بود، تصریح کرد: گروه ارتوپدی با انجام 2 هزار و 371 جراحی بیشترین سهم را در جراحی‌های این بیمارستان داشت.

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل افزود: 2 هزار و 456 نفر این بیمارستان بستری شدند که از این تعداد 205 نفر در آی سی یو تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه این بیمارستان مرکز تصادفات غرب مازندران به شمار می‌رود، گفت: این مرکز مراجعاتی از غرب مازندران و تمامی تصادفات محور هراز را پوشش می‌دهد.

انتهای‌پیام/86011/ع30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول