اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله چهارمحال و بختیاری خبر داد

استفاده از آرد غنی‏شده در تمام نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال همه نانوایی‌های استان از آرد غنی‎ شده با آهن و اسید فولیک استفاده می‌کنند و استفاده از جوش شیرین ممنوع شده است.

استفاده از آرد غنی‏شده در تمام نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن ضیایی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان، اظهار داشت: ارتقای کیفیت نان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در راستای جلب رضایت مردم است و ما همه تلاش خود را در این استان به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در راستای ارتقای کیفیت نان در این استان صورت گرفته است آموزش نانوایان و ارتقای دانش و تجربه نانوایی نانوایان و فعلان این عرصه است.

ضیایی با اشاره به ماده 110 برنامه پنجم مبنی بر لغو انحصاری شدن نانوایی‌ها، تصریح کرد: بر همین اساس با ایجاد بازار رقابتی بین نانوایان استان، واحدهای خبازی غیراقتصادی که توان پخت نان باکیفیت را ندارند به تدریج از چرخه بازار حذف شده و به این ترتیب می‎توان گام مهمی در راستای تولید نان باکیفیت برداشت.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری از تولید نان غنی‎ شده در استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال همه نانوایی‌های استان از آرد غنی‎ شده با آهن و اسید فولیک استفاده می‎کنند و استفاده از جوش شیرین ممنوع شده است.

ضیایی در ادامه با بیان اینکه بعد از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها شاهد کاهش 30 درصدی مصرف گندم در استان بودیم، تصریح کرد: با ارتقای کیفیت نان که از ابتدای امسال با انجام امور زیربنایی در حال اجرا است امید می‎رود بتوان در مصرف بهینه از این نعمت الهی گام برداریم.

وی از اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در راستای بهینه‌سازی نانوایی‌های استان خبر داد و متذکر شد: این اعتبار از ابتدای سال 85 تاکنون به نانوایی‌های استان اختصاص داده شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حالی که همه تلاش و توان خود را در راستای تولید نان باکیفیت به کار گرفته‌ایم اما تا رسیدن به جایگاه ایده آل فاصله بسیاری وجود دارد.

انتهای پیام/68004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول