اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین ‌زهرا:

هدفمندی یارانه‌ها گامی اساسی در کاهش مصرف انرژی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌ زهرا گفت: هدفمندی یارانه‌ها گامی اساسی برای کاهش مصرف انرژی بوده و در این راستا باید مسئولان تلاش بیشتری برای کاهش مصرف داشته باشند.

هدفمندی یارانه‌ها گامی اساسی در کاهش مصرف انرژی است

احد احمدی امروز در حاشیه جشن گازسوز شدن کوره‌های آجر‌پزی شهر شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه آلودگی هوا امروز امری بدیهی شده است، اظهار داشت: وقتی به انقلاب صنعتی نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که این پدیده رشد، رفاه و آسایش انسان را به وجود آورده ولی در کنارش گرفتاری‌هایی را به‌ واسطه عدم توجه انسان‌ها پدید آورده است.

فرماندار بویین‌ زهرا افزود: گاهی انسان‌ها می‌توانند با رشد صنعت آسیب‌های زیادی را برای خود و محیط ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به هوا و آب برای انسان ضروری است، تصریح کرد: اگر یک لحظه نفس استنشاق نکنیم قطعا قادر به ادامه فعالیت زندگی‌مان نبوده و دچار آسیب می‌شویم.

فرماندار بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه تمام انسان‌های توانمند باید به موضوع محیط‌ زیست توجه داشته باشند، بیان کرد: هوای استنشاق شده‌ای که به صورت پاک و سالم در بدن استفاده می‌‌شود را باید ارج نهاده و خداوند متعال را سپاس بگذاریم.

احمدی با بیان اینکه از دهه‌های آغازین قرن 20 انسان به دنبال آلودگی هوا و تخریب محیط‌ زیست بوده است، افزود: اگر با همین منوال حرکت کنیم به محیط طبیعی خویش آسیب می‌رسانیم که باید تلاش شود تا شرایط را بهبود بخشیم.

وی با بیان اینکه گازسوز کردن واحد‌های تولیدی و کوره‌های آجر‌پزی جزو روش‌های ارزشمند و مؤثر است، تصریح کرد: با توجه به گسترش شهرک‌های صنعتی و همچنین ترافیک شهرها اگر تصمیمات درستی نگیریم در آینده آسیب‌ها دو چندان شده و افزایش می‌یابد.

فرماندار بویین‌ زهرا گفت: هدفمند‌سازی یارانه‌ها گامی اساسی برای کاهش مصرف انرژی است و هم از جنبه اقتصادی و هم از نظر کاهش آلودگی زیست‌محیطی مفید و پر اثر بوده است.

احمدی لزوم تدابیر و اتخاذ شرایط ویژه برای ایجاد محیطی به دور از آلودگی را جزو ضرورت‌های زندگی در شأن مردم در کشور دانست و بیان کرد: باید در موضوع محیط‌ زیست نقش اساسی خویش را  ایفا کنیم.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول