اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اردبیل:

جذب سرمایه‌گذار زهر تحریم‌ها را به حداقل می‌رساند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ملقب شده است جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی می‌تواند به رونق اقتصادی کمک کرده و زهر تحریم‌ها را به حداقل برساند.

جذب سرمایه‌گذار زهر تحریم‌ها را به حداقل می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست با مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل اظهار داشت: ما باید برای کاستن از مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی به تولید بیشتر با جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی همت کنیم که در این باب با استفاده از بانک‌های ارزشی نظیر مهر اقتصاد که شاکله آن بسیج و نیروهای حزب‌اللهی است، سعی کنیم تا آثار تحریم‌ها شکسته شود.

وی تصریح کرد: در هر زمینه‌ای باید از ظرفیت بانک مهر اقتصاد استفاده کرد که توجه به این ظرفیت می‌تواند ما را در مسیر توسعه و ترقی رو به رشد قرار دهد.

دبیر به ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان به ویژه مرکز استان اشاره کرد و افزود: موقعیت بی‌نظیر اردبیل و شهر همجوار آن سرعین در خاورمیانه و حتی در دنیا بی‌نظیر است و هر نوع سرمایه‌گذاری را توجیه‌پذیر می‌کند که با بازاریابی و بازارسازی درست می‌توان توسعه این شهرستان‌ها و همچنین استان را سرعتی مضاعف بخشید.

این مسئول به وجود آب‌های گرم متنوع، با دما و خاصیت و رنگ و بوی متفاوت در مناطق مختلف اشاره کرد و بیان داشت: نبود مراکز تجاری و اقتصادی با برندهای معتبر و همچنین مراکز تفریحی مناسب در این استان سرمایه‌گذاری در این بخش را بیش از پیش ضروری کرده است.

وی صنعت توریسم در استان را یکی از صنایع و منابع ثروت‌زا توصیف کرد و ادامه داد: بیش از 12 میلیون نفر سالانه از استان به ویژه مرکز استان بازدید می‌کنند که این خود می‌تواند در بسط و گسترش سرمایه‌گذاری‌ها و جذب منابع بیشتر یاریگر ما باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری اردبیل بر اراده مسئولان ملی و استانی در حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: در هر فرصتی از ظرفیت‌های مالی و امکانات بانک مهر اقتصاد در راستای رشد و توسعه استان می‌توان بهره گرفت.

دبیر در ادامه افزود: بانک‌های عامل می‌توانند با پرداخت تسهیلات مناسب زمینه اشتغال و تولید شایسته را فراهم آورند که در این رابطه باید بانک‌های عامل بکوشند تا با کمترین مانع و مشکلات پرداخت تسهیلات خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: کشور ما امروز از سوی نظام‌های بیگانه مورد هجمه اقتصادی است که در این بین باید طوری در داخل کشور و در سنگر تولید داخلی همت کنیم تا تمامی حرکت‌های نظام استکباری خنثی شود.

انتهای پیام/62001‌/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول