اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دو کشته و چهار زخمی

مهم‌ترین تصادف شبانه‌روز گذشته در جاده ورامین رخ داد

خبرگزاری فارس: مهم‌ترین تصادف شبانه‌روز گذشته که دو کشته و چهار زخمی به‌ همراه داشت در جاده ورامین رخ داد.

مهم‌ترین تصادف شبانه‌روز گذشته در جاده ورامین رخ داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شب گذشته دو خودرو سواری در جاده ورامین با هم برخورد کرده و این حادثه مرگ دو نفر و زخمی شدن چهار تن دیگری را رقم زد.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور در ارتباط با این حادثه اظهار داشت: در این حادثه که در کیلومتر 10 کمربندی ورامین رخ داد، یک دستگاه خودرو پژو پارس با روآ برخورد کردند.

صمد اسفندیاری با اشاره به اینکه این حادثه دو کشته و چهار زخمی به همراه داشت، یادآور شد: بر اساس بررسی کارشناسان تصادفات انحراف به چپ راننده پژو سبب وقوع این حادثه شده است.

وی در ادامه با اشاره به آمار تصادفات شبانه روز گذشته عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 113 فقره تصادف در جاده‌های کشور رخ داده است که از این میان 39 درصد آن از نوع واژگونی بوده و پس از آن توجه نکردن به جلو با آمار 29 درصدی در رتبه بعدی فراوانی وقوع حادثه رخ داده قرار دارد.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور در پایان عنوان کرد: از این میان، هشت حادثه منجر به فوت و 105 فقره از تصادفات نیز منجر به جرح شد و در حوادثی که منجر به فوت شده بود، 10 کشته بر جای گذاشت.

انتهای پیام/2462/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول