اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زرآباد صورت گرفت

برگزاری گردهمایی تبیین رهنمودهای رهبری در اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: با حضور علما، معتمدین و مسئولان اجرایی شهر زرآباد، گردهمایی تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

برگزاری گردهمایی تبیین رهنمودهای رهبری در اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک در مراسم گردهمایی تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در مبحث اقتصاد مقاومتی در شهر زرآباد اظهار داشت: این گردهمایی به منظور مشارکت قشر بسیجی و به‌ ویژه عشایر بسیجی منطقه زرآباد برگزار شد که پیرامون اقتصاد مقاومتی در راستای تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در این گردهمایی به ارائه نظر و کارشناسی پرداختند.

عباس بهادر افزود: این گردهمایی حول سه محور برگزار شد که بسیج به ویژه بسیج سازندگی در انجام کارهایی از جمله پرورش طیور و شیلات در روستاها همکاری کنند.

وی بیان کرد: از دیگر اهداف این گردهمایی برقراری ارتباط نزدیک بین ادارات شیلات، کمیته امداد و محیط زیست بود که در ارتباط با مبحث اقتصاد مقاومتی بیش از پیش با یکدیگر همکاری و مساعدت داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک ادامه داد: بحث اقتصاد مقاومتی بیشتر برای تأثیرگذاران بخش از قبیل روحانیون اهل سنت و نیروهای نخبه به منظور همکاری در روستاها برگزار شد.

بهادر گفت: همگرایی و همکاری دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها در این برهه حساس ضمن شکوفایی استعدادهای هر منطقه باعث بروز راهکارهای جدید برای برون رفت از مشکلات خواهد شد.

وی افزود: در حالی که دشمن هر روز عرصه را به زعم خود برای مردم ایران تنگ می‌کند غافل از این است که ملت غیور ما امتحان خود را طی بیش از سه دهه از عمر انقلاب پس داده‌اند و امروز به فولاد آبدیده مبدل شده‌اند.

امام جمعه اهل سنت شهر زرآباد نیز در ادامه این مراسم برای تحقق شعار رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی بر همکاری علما و معتمدین منطقه تأکید کرد.

مولوی عبدالملک مهروزهی گفت: علما و معتمدین باید در سال تولید ملی به منظور پیروی از ولایت‌فقیه که امری ضروری است در زمینه اشتغال‌زایی جوانان منطقه همکاری بیشتری کنند.

وی تصریح کرد: مردم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نیاز به بصیرت دارند بنابراین نقش علما و متعمدین و روحانیون در این برهه بسیار سازنده و تأثیرگذار است.

امام جمعه اهل سنت زرآباد افزود: مردم زرآباد در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور فعالی داشته و همواره ثابت کرده‌اند که همراه با نظام و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و در این راه همیشه بسیجی بوده و خواهند بود.

بخشدار زرآباد نیز در ادامه اظهار داشت: بحث مشارکت در انتخابات و اقتصاد مقاومتی و ضرورت مطالبات مقام معظم رهبری در همه بخش‌های جامعه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

مجتبی شجاعی گفت: برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌ها در تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در مبحث اقتصاد مقاومتی با حضور علما، روحانیون، معتمدین و افراد تأثیرگذار جامعه می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: استفاده از تمامی توان و ظرفیت‌های موجود در کشور باید برای مقابله با تهدیدات دشمن استفاده شود و با بهره‌گیری از این توان و پیشرفت‌ در زمینه‌های مختلف همچون گذشته خیال واهی آنان را به یأس مبدل کنیم.

بخشدار زرآباد تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی تنها راه ادامه روند پیشرفت ایران اسلامی است.

در پایان این گردهمایی، مسئولان مدعو شهرستانی، بخش و مسئولان بسیج شهر زرآباد از روستاهای دورافتاده این منطقه بازدید کردند.

انتهای پیام/75002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول