اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

بهزیستی برای بازگشت دوباره معتادان به زندگی تلاش کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری از بهزیستی خواست پس از شناسایی افراد معتاد با کمک افراد خیر، برای بازگشت دوباره آنان به زندگی تلاش کند.

بهزیستی برای بازگشت دوباره معتادان به زندگی تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، آیت‎الله عبدالهادی حسینی‎شاهرودی در نشست با اعضای معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان با استقبال از راه‎اندازی بنیاد صیانت از خانواده در استان از همه نهاد‎های دولتی و مردمی خواست برای راه‎اندازی و فعالیت این بنیاد، تلاش کنند.

وی بر مشارکت مردم در راه‎اندازی بنیاد صیانت از خانواده تاکید کرد و افزود: باید برنامه‎ریزی و عملکرد این بنیاد به گونه‎ای باشد که افراد با احساس مسئولیت‎پذیری مضاعف در آن فعالیت کنند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری اعتیاد را یکی از مهم‌ترین دلایل فروپاشی خانواده برشمرد و از بهزیستی خواست پس از شناسایی افراد معتاد با کمک افراد خیر، برای بازگشت دوباره آنان به زندگی، تلاش کند.

حسینی‎شاهرودی با تاکید بر مسئله حجاب گفت: باید با کمک مراجع انتظامی و آموزشی، بی‎حجابی در جامعه به منظور صیانت از حریم خانواده، کمرنگ شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان نیز در این نشست با تشریح برنامه جامع صیانت از خانواده گفت: حفظ  و تداوم خانواده، رابطه مستقیمی با آسیب‎های اجتماعی و نظم و امنیت در جامعه دارد.

حسین شعبانی افزود: برای حل این مشکل نیازمند دخالت همه نهاد‎ها در امر کاهش طلاق و آسیب‎های اجتماعی ناشی از آن هستیم.

به گفته وی بنیاد صیانت از خانواده تلاش می‎کند با کمک همه نهادهای تاثیر جامعه و همچنین همراه کردن مشارکت‎های مردمی برای تداوم بنیاد خانواده و کاهش طلاق گام بردارد.

در پایان این نشست که در مسجد جامع علی‎آبادکتول برگزار شد نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تعدادی از افراد توانمند برای عضویت در این بنیاد به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان معرفی کرد.

انتهای پیام/2307/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول