اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برابر اعلام معاون وزیر

شورای آموزش و پرورش هرمزگان برتر کشوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برابر اعلام معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش هرمزگان در بین استان‌های کشور رتبه برتر را کسب کرد.

شورای آموزش و پرورش هرمزگان برتر کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه شوراهای آموزش و پرورش در راستای سیاست‌ها و راهکارهای سند تحول بنیادین با بهره‌گیری و مشارکت صاحب‌نظران، دلسوزان و آحاد مردم یک ظرفیت مؤثر برای نیل به اهداف تعلیم و تربیت است وزارت آموزش و پرورش در راستای تقویت رقابت و ایجاد تحرک و پویایی در فعالیت‌ها با در نظرگرفتن شاخص‌های مرتبط با ارزیابی عملکرد، شورای آموزش و پرورش هرمزگان را حائز رتبه برتر کشوری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا با ارسال لوح تقدیر از خدمات استاندار هرمزگان در جایگاه رئیس شورای آموزش و پرورش و همچنین دبیر و سایر اعضا شورا تقدیر شد، یادآور شد: شورای آموزش و پرورش به عنوان مرجع مهم تصمیم‌گیری در امور آموزش و پرورش موفقیت خود را مدیون حمایت جدی مسئولان خاصه استاندار در جایگاه ریاست شورا می‌داند.

این مسئول افزود: در سال‌ جاری 11 نشست شورای آموزش و پرورش استان، 125 مصوبه را در برداشته که 80 درصد آن اجرایی شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه 170 جلسه شورای آموزش و پرورش نیز در شهرستان‌های استان 902 مصوبه در برداشته است، خاطرنشان کرد: در مجموع 290 نفر به عنوان اعضای شورای آموزش و پرورش در استان هرمزگان امور مهم نظام تعلیم و تربیت را راهبری می‌کنند.

انتهای پیام/88007/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول