اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

نهاد نماز جمعه فرهنگ‌ساز است/ برپایی نماز جمعه در 700 نقطه کشور

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: هم‌اکنون در 700 نقطه از کشور نماز جمعه برپا می‌شود.

نهاد نماز جمعه فرهنگ‌ساز است/ برپایی نماز جمعه در 700 نقطه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدرضا تقوی دامغانی در جمع علما و روحانیون خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان مرکز خوبی‌ها و خرمی‌هاست.

وی افزود: نخل‌های نجیب استان خوزستان حکایت از نجابت مردمانش دارد و موج‌های خروشان رودهایش نمایان‌گر جوشش و رویش عشق و ایمان این مردم است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: دشت‌های وسیع استان خوزستان، دل‌های با صفای مردم این دیار را حکایت‌گر است و خرمشهرش که خونین شهر بود خون شقایق‌های شهیدش نهضت اسلامی را تقویت بخشید و چیزی نیست که از اذهان محو شود.

*فداکاری مردم خوزستان روح و روان دیگری به انقلاب بخشید

وی با بیان اینکه مردم خوزستان رسالت دینی و الهی خود را به خوبی انجام داده‌اند، گفت: ایثار و فداکاری مردم استان خوزستان روح و روان دیگری به انقلاب اسلامی بخشید.

تقوی ادامه داد: اگر ما روحانیون بتوانیم معارف الهی را را با روشی هنرمندانه و روشی زیبا متناسب با مخاطب بیان کنیم می‌توانیم آن را جذب کنیم.

وی یکی از سرمایه‌های عظیم روحانیت را رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: از افتخارات ما روحانیون این بوده که محور قدرت نظام جمهوری اسلامی یک فقیه عادل و یک مرجع تقلید یعنی امام خامنه‌ای است.

وی اضافه کرد: وقتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه و طلاب حرفی به زبان می‌آورد با عشق و علاقه این حرف را می‌زند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گوش دادن به فرامین و رهنمودهای رهبر انقلاب را یکی از نمونه‌های ولایتمداری طلاب و روحانیون عنوان کرد و افزود: حضرت امام خامنه‌ای شخصیتی است که امت اسلام را رهبری و هدایت می‌کند و مردم مسلمان جهان نیز گوش به فرمان ایشان هستند.

وی نهاد نماز جمعه را یک نهاد فرهنگ‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در 700 نقطه از کشور نماز جمعه برپا می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول